Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا نصیری  حل مشکل سرمایه در گردش چینی تقدیس گناباد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان را یکی از اقدامات مهم این هفته دانست و افزود: با راه‌اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، هزار و ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال  طرح صنعتی و روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید، به طرح توسعه کارتن کوثر در هفته دولت بااعتبار ۲۵ میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، اعتبارات لازم توسط بخش خصوصی و اعتبار بانکی تأمین شد.

وی طرح مونتاژ تراکتور بااعتبار ۳۵ میلیارد تومان با ظرفیت سالانه مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور را یکی دیگر از طرح‌های مهم هفته دولت دانست که با حضور وزیر صنعت، معدن در این شهرستان افتتاح شد.

نصیری ادامه داد: با دستور استاندار پست موبیل برق گناباد به این شهر منتقل شد، اکنون این پست از دو ماه قبل بااعتبار ۳۱ میلیون تومان راه‌اندازی شده و فعال است.

وی همچنین به افتتاح فاز دوم کارخانه دانه‌بندی آرا سیلیس گناباد بااعتبار ۶۵ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این کارخانه قابلیت کنستانتره آهن و فراوری روزانه ۲۵۰ تن سلیس را دارد. این کارخانه، نیازمندی صنایع خراسان رضوی را از داخل استان با هزینه کمتری تأمین می‌کند.

فرماندار گناباد افتتاح کارخانه دانه‌های روغنی به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، راه‌اندازی طرح تولید مبل با حمایت کمیته امداد امام خمینی بااعتبار دو میلیارد تومان، اجرای طرح هادی روستای رضو و سنگفرش داخل روستا را از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده در این شهرستان عنوان کرد.

وی کلنگ زنی آب‌رسانی دریکی از روستاهای شهرستان بااعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح زمین چمن روستای زیبد بااعتبار۹۰۰ میلیون تومان کمک خیرین و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های مردمی را جزء برنامه‌های هفته دولت در شهرستان گناباد عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: ایجاد اشتغال واحد صنعتی فرماندار گناباد رضا نصیری وزیر صمت هفته دولت میلیارد تومان راه اندازی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است

ناصر چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد بزرگترین سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی است اظهار کرد: پنج هزار واحد مسکونی در این سایت احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد از واگذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین از این سایت به متقاضیان دارای شرایط بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و افزود: در این زمین‌ها که هر قطعه به دو نفر واگذار شده است در مجموع دو هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد در ۱۲ سایت در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون)، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن گناباد ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

کد خبر 6089779

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند