Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نساجی به دنبال آن است تا هواداران خانم این تیم به ورزشگاه بروند.

باشگاه نساجی نامه ای به سازمان لیگ ارسال کرد.

به گزارش طرفداری، رسانه رسمی باشگاه نساجی اعلام کرد نامه ای از طرف نساجی مازندران به سازمان لیگ به‌منظور مساعدت برای ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ارسال شده است. در پایین تصویر این نامه را مشاهده می کنید:

 

اخبار داغ 

ارزش تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از نگاه ترنسفرمارکت گل گهر سیرجان - سپاهان؛ یک بازی فراتر از سطح لیگ ایران! فرنکی دی یونگ بر سر کاهش دستمزد با بارسلونا مذاکره می کند طلسم 288 دقیقه گل نزدن پرسپولیس شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت