Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله هوایی به یک مهدکودک در شهر میکیلی اقلیم تیگرای واقع در کشور اتیوپی که منجر به کشته و زخمی شدن چندین کودک شده است را محکوم می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرگزاری رویترز، صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله هوایی به یک مهدکودک در شهر میکیلی اقلیم تیگرای واقع در کشور اتیوپی که منجر به کشته و زخمی شدن چندین کودک شده است را محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «یونیسف» همچنین از طرف‌های درگیر در اتیوپی خواست تا به صورت فوری درگیری‌ها را متوقف کنند.   در این بیانیه همچنین آمده است: تشدید خشونت در شمال اتیوپی باعث شده تا کودکان بهای سنگینی بپردازند. حدود ۲ سال است که کودکان و خانواده‌های آنها در این منطقه از ادامه درگیری ها رنج می‌برند و باید این درگیری ها فوراً پایان یابد.   سخنگوی شورشیان تیگرای دیروز اعلام کرد که هواپیما یک منطقه مسکونی و یک مهدکودک در میکیلی را بمباران کرد که بر اثر آن چند غیرنظامی کشته و زخمی شدند.   از سوی دیگر، ساعاتی پیش اعلام شد ک ه حمله هوایی به یک زمین بازی در منطقه تیگرای اتیوپی حداقل ۷ کشته بر جای گذاشته است.   مقامات پزشکی در اتیوپی گفته‌اند که حمله هوایی روز جمعه به یک منطقه بازی کودکان در پایتخت منطقه تیگرای در شمال اتیوپی رخ داده است و اولین حمله از این دست پس از شکست آتش بس ۴ ماهه در چند روز گذشته به شمار می‌آید.   مقامات محلی هم گفته‌اند که حداقل ۳ کودک در میان کشته شدگان هستند، اما سخنگوی دولت فدرال تلفات غیرنظامیان را رد کرد.   حمله هوایی به زمین بازی کودکان دو روز پس از آغاز درگیری‌های دوباره بین دولت ملی و نیروهای تیگرایان در مرز منطقه تیگرای و آمهارا انجام شد. حملاتی که آتش بس را به هم زد.   تلویزیون تیگرای که توسط مقامات محلی اداره می شود، دولت فدرال اتیوپی را مسئول این حمله دانست و اعلام کرد که هیچ هواپیمای نظامی دیگری در حریم هوایی اتیوپی پرواز نمی کند.   دولت فدرال اتیوپی در عین حال اعلام کرد که ساکنان تیگرای می بایست از تأسیسات نظامی دوری کنند، چون ارتش قصد دارد اقداماتی را برای هدف قرار دادن نیروهای شبه نظامی انجام دهد.

منبع: دانا

کلیدواژه: حمله هوایی به یک یک مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع لبنانی، شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان