Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی که وزارت بهداشت اعلام کرده است، هشت شهرستان استان بوشهر در وضعیت زرد، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت قرمز است.

وی اضافه کرد: بر این اساس شهرستان تنگستان در وضعیت قرمز، شهرستان دیلم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیر، کنگان، عسلویه و جم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و ۳۹ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۰ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و سه نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

ملکی‌زاده از فوت یک بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون دو هزار و ۲۱۷ نفر در استان بوشهر به خاطر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۳۰۱ نفر عنوان کرد.

کد خبر 5574447

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ملکی زاده بوشهر دشتی دشتستان عسلویه کنگان گناوه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین اجلاس پیرغلامان حسینی اردبیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند