Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده در هفدهمین پاتوق فیلم کوتاه با عنوان «یکشنبه‌های کوتاه» با حضور محمدرضا مقدسیان منتقد سینما، حسن حبیب زاده کارگردان و حسین محروقی مجری و کارشناس روز یکشنبه ۶ شهریورماه در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه ساعت ۱۷:۳۰ اکران و نقد می‌شود.

در خلاصه این فیلم کوتاه آمده است: «اتاق عقد» روایتی از یک مدافع حرم است که برای دومین بار راهی سوریه شده و عاطفه همسر جوانش هم چند روزی است نتوانسته خبری از او بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حین آماده کردن اتاق عقد برای دختر همسایه مداوم به فکر مصطفی همسرش است به‌طوری‌که گاهی او را در میان مهمان‌ها می‌بیند. عاطفه خبر بارداریش را در یک پیام برای مصطفی می‌فرستد؛ اما همچنان جوابی از او نمی‌گیرد. مراسم عقد به پایان رسیده و عاطفه دست‌تنها مشغول کارهای نیمه‌تمام خانه‌شان می‌شود.»

این فیلم کوتاه فضایی دراماتیک دارد و مجید نوروزی، هستی فرحی و مهری آل آقا بازیگران اصلی آن هستند.

گفتنی است حسن حبیب زاده دستیار احمدرضا معتمدی در فیلم سینمایی «آلزایمر» بوده و کارگردانی فیلم کوتاه «قرار؛ رستوران لفونتن»، مستند «جلال به روایت اسالم» و مجموعه «دورت بگردم ایران» ازجمله آثار اوست.

روایت‌های «غریبه‌ای در شهر» فیلم‌ کوتاه می‌شود اعلام ممنوعه‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران | دبیر جشنواره: این مراسم‌ها تمام می‌شوند و من قرار است جای دیگری پاسخگو باشم

یکشنبه‌های کوتاه پاتوق اکران و نقد فیلم کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح است که هر هفته یکشنبه‌ها با حضور عوامل فیلم و منتقدان سینما در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه به‌نقد و برسی آثار کوتاه می‌پردازد.

کد خبر 701022 منبع: فارس برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم مدافع حرم فیلم و سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران خبر مهم مدافع حرم فیلم و سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای ایران فیلم کوتاه اتاق عقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد