Web Analytics Made Easy - Statcounter

عقیلی از آمادگی پلیس فرودگاه برای خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار محسن عقیلی گفت: از ۷ شهریور قرارگاه فرعی ابوذر ویژه عملیات اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ اقدامات میدانی خود را در راستای اعزام زائران از ایستگاه‌های پروازی ۲ برابر خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اعزام هوایی دلدادگان امام حسین (ع) به کربلای معلی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد، ادامه داد: با برآورد‌های انجام شده پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین از فرودگاه‌های هدف به کشور عراق اعزام شوند که فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) سهم بیشتری از این اعزام‌ها را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا در فرودگاه‌های تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با تمهیدات پیش بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعامل با سازمان‌های دست‌اندر‌کار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل انجام خواهد شد.

سردار عقیلی بیان کرد: طبق اعلام شرکت‌های هواپیمایی هیچ گونه بلیت فروشی در فرودگاه‌ها به مقصد کشور عراق انجام نخواهد شد، بنابراین از زائران اباعبدالله الحسین درخواست می‌کنیم قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به تهیه بلیت معتبر پرواز اقدام و مدارک لازم را همراه داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن آرزوی قبولی زیارت دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) با تاکید به خودداری زائران از همراه داشتن اقلام ممنوعه در این سفر معنوی گفت: با توجه به تاخیر‌های احتمالی در پروازها، زائران گرامی از طریق اطلاعات پرواز در فرودگاه‌ها از ساعت قطعی پرواز خود مطلع شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت زائران اربعین فرودگاه بلیت آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم

مهدی خسروی بنجار ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه   با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد