Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: پنج کانتینر «سرم» به ظرفیت ۱۸۰ هزار واحد که در انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود، تحویل سازمان غذا و دارو شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از دادستانی عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی اظهارداشت: این قلم کالای ضروری برای استفاده زائران اربعین و در داخل کشور امروز از انبار فرودگاه ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این اقدام در پی بازدید روز پنجشنبه دادستان عمومی و انقلاب تهران از انبارهای اداره کل گمرک استان تهران صورت گرفت و دستور داده شده که در کمتر از ۴۸ ساعت اقدام لازم برای ترخیص آن انجام شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان غذا و دارو ، دادستانی عمومی و انقلاب تهران ، علی صالحی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو دادستانی عمومی و انقلاب تهران علی صالحی عمومی و انقلاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد