Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:09:43 GMT

قیمت بلیت‌های اربعین اعلام شد + زمان فروش

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۲۳۴

قیمت بلیت‌های اربعین اعلام شد + زمان فروش

فروش بلیت پرواز‌های اربعین از ۱۲ شهریور از طریق سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود. فروش بلیت پرواز‌های اربعین از ۱۲ شهریور آغاز می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش این قرار بود فروش بلیت پرواز‌های اربعین برای بازه زمانی ۲۰ تا ۳۱ شهریور انجام شود که با دستور وزیر راه و شهرسازی این بازه زمانی ۵ روز بیشتر شده و برای تاریخ ۱۵ تا ۳۱ شهریور فروش بلیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فروش بلیت از ساعت ۸ صبح روز ۱۲ شهریور آغاز خواهد شد.

فروش ۶ میلیون تومانی بلیت پرواز‌های اربعین از ۱۵ شهریور
وزیر راه گفت: بلیت رفت و برگشت پرواز‌های اربعین از ۱۵شهریور تا اطلاع ثانوی با نرخ ۶میلیون تومان عرضه می‌شود.

قاسمی یادآور شد: زائران به هیچ عنوان بلیت را گرانتر از این قیمت خریداری نکنند، اجازه پرواز با نرخ اضافه‌تر از این قیمت را نخواهیم داد.

قیمت بلیت اتوبوس‌ها در ایام اربعین ۷۵ درصد گران شد
وزیر راه و شهرسازی گفت: از پانزدهم تا سی‌ام شهریورماه به قیمت بلیت اتوبوس‌ها به مقصد پایانه‌های مرزی ۷۵ درصد اضافه می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرواز های اربعین فروش بلیت بلیت سازمان هواپیمایی کشوری اربعین بلیت پرواز های اربعین پرواز های اربعین فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجراهای ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6089847 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور