Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ روح الله فاتح فر با اشاره به فراهم شدن امکان تمدید گذرنامه‌های فاقد اعتبار به مدت ۶ ماه گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند از فردا، ۶ شهریورماه برای تمدید اعتباربه مدت ۶ ماه، به پلیس گذرنامه در شهر یاسوج و سایر شهرستان‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

او با بیان اینکه برگ گذر موقت به منظور تسریع در سفر به عتبات و عالیات صادر می‌شود، افزود: افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی دارند، می‌توانند از فردا به مراکز پلیس+۱۰ فعال در سراسر استان مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فاتح فر هزینه صدور گذرنامه موقت را ۳۰ هزار تومان و مدت زمان تحویل آن را ۴۸ ساعت اعلام کرد.

به گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد؛ از ابتدای امسال تاکنون، ۱۹ هزار گذرنامه برای سفر به عتبات و عالیات از سوی پلیس گذرنامه استان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور گذرنامه تمدید گذرنامه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا