Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:55:06 GMT

تقابل مدافعان پرسپولیس لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۲۶۹

تقابل مدافعان پرسپولیس لغو شد

با لغو دیدار چوکا - امید وحدت لیگ آزادگان با یک ۳-صفر آیین نامه ای آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طبق برنامه قرار بود لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۴ بازی آغاز شود اما یکی از این چهار دیدار به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نماینده مشهد لغو شد...

در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع اولین مسابقه  امید وحدت ( شهرخودرو مشهد  سابق)  در لیگ دسته اول، این تیم به علت بدهی خارجی و داخلی و همچنین بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات موفق به صدور کارت آی‌دی کارت برای بازیکنانش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امید وحدت ( شهرخودرو مشهد  سابق)  که پس از سقوط به دسته اول در اقدامی عجیب رضایتنامه بازیکنان خود را صادر کرده بود، امتیاز تیم را به باشگاهی به نام امید وحدت واگذار کرد و این مجموعه هم نتوانست با طلبکاران باشگاه به توافق برسد.

بنابراین مسابقه امشب چوکای تالش و امید وحدت ( شهرخودرو مشهد  سابق) برگزار نخواهد شد و نتیجه بازی سه - صفر به سود چوکای تالش اعلام خواهد شد تا تقابل محمد نصرتی و محسن بنگر سرمربیان نام آشنای این دو تیم که مدافعان سابق پرسپولیس و تیم ملی محسوب می شدند، لغو شود.

انتهلی پیام //

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لغو پرسپولیسی محسن بنگر محمد نصرتی لیگ آزادگان چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد