Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۳ دانشمند یک درصد برتر جهان و ۴ استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعضای هیات علمی این دانشکده هستند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، بی بی مرجان رضوی، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۳ دانشمند یک درصد برتر جهان و ۴ استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعضای هیات علمی این دانشکده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضوی بیان کرد: این دانشکده در رتبه بندی QS, رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است و در حیطه آموزشی هم در چندین دوره، دانشجویان این دانشکده در آزمون ۱۸۰ واحدی، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعدادی شرکت دانش بنیان نیز به همت اساتید این دانشکده ایجاد شده، گفت: به همت این شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولات متنوع دارویی به بازار عرضه شده‌اند و در این راستا شاهد گسترش و توسعه دارو‌های جدید و کارآمد خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین اساتید دانشکده داروسازی در مراکز تحقیقاتی علوم دارویی، بیوتکنولوژی، دارورسانی هدفمند و نانوتکنولوژی به ارائه خدمات علمی پژوهشی در حیطه‌های مختلف می‌پردازند که این مراکز از جمله مرکز تحقیقات علوم دارویی و بیوتکنولوژی حائز رتبه کشوری در بین مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت در رتبه‌بندی اخیر است.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در زمینه گسترش روابط بین‌الملل، دانشکده موفقیت‌هایی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به انعقاد تفاهم نامه با دانشکده داروسازی دانشگاه الزهرای کربلا و دانشگاه اسلامی نجف در زمینه تبادل استاد و دانشجو، طرح‌های تحقیقاتی مشترک، چاپ مقالات مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی و پژوهشی در دانشکده و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های دانشکده داروسازی عراق اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده داروسازی مشهد دانشمندان یک درصد برتر دنیا روز داروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه