Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@17:58:21 GMT

بلیط هواپیما خارجی چه زمانی ارزان می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۳۲۸

بلیط هواپیما خارجی چه زمانی ارزان می شود؟

هزینه بالای سفرهای خارجی، گاهی ممکن است شما را از بازدید از شهرها و کشورهای خارجی مورد علاقه‌تان بازدارد. اما اگر بتوانید هزینه سفر را که بیشتر شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است را کاهش دهید، شاید سفرهای بیشتری در انتظارتان باشند. اما چطور می‌توان بلیط هواپیما ارزان خرید؟

اصلا بلیط هواپیما خارجی چه زمانی ارزان می شود؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی با ترفندهایی که می‌توانند هزینه مسافرت‌های خارجی شما را تا حد زیادی کاهش دهند، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌موقع بلیط هواپیما بخرید!

«به‌ موقع» بلیط‌ گرفتن گاهی به این معناست که چند ماه زودتر بلیط بخرید و گاهی اوقات یعنی اینکه باید تا 3-2 روز مانده به سفر اقدام کنید. در واقع، مقصدتان زمان مناسب خرید بلیط را تعیین می‌کند.

برای مثال، اگر قصد دارید بلیط استانبول به تهران یا برعکس را بخرید، ممکن است بتوانید بلیط لحظه آخری با بهترین قیمت پیدا کنید. از طرف دیگر، اگر به مقصد دورتری سفر می‌روید، بهتر است ریسک نکرده و خیلی زود نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

 

علاوه بر این، اگر برای سفر در تعطیلات یا مناسب های خاص برنامه‌ریزی کرده‌اید، از ماه‌ها قبل به فکر خرید بلیط باشید. در این حالت، هر چه به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شوید، هم ممکن است قیمت بلیط افزایش پیدا کند و هم احتمال اینکه ظرفیت‌ها خیلی زود پر شوند، وجود دارد.

خلاصه اینکه، ابتدا تاریخ و مقصد سفرتان را انتخاب کنید و سپس براساس آن و پس از بررسی تقویم قیمت‌ها درباره خرید بلیط تصمیم‌گیری کنید.

بهترین زمان سفر در روزهای هفته

از آنجایی که خیلی‌ها آخر هفته‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند و اواسط هفته حجم مسافرت‌ها کم است، قیمت بلیط‌ ها هم در مقایسه با آخر هفته کمتر می‌شود. برای مثال اگر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را برای سفر انتخاب کنید، احتمال رزرو بلیط هواپیما ارزان بیشتر است.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما، صبح‌ها سفر کنید!

با توجه به اینکه تقاضای کمتری برای بلیط ‌های صبح وجود دارد، این بلیط ‌ها به طور معمول قیمت کمتری دارند. علاوه بر این، تاخیر بلیط‌ های اول صبح بسیار کمتر است و زودتر به مقصدتان خواهید رسید. همچنین، اگر از پرواز جا بمانید، احتمال اینکه برای همان روز بلیط پیدا کنید و سفرتان به تعویق نیفتد بیشتر است. از دیگر مزیت‌ های سفر در صبح این است که به دلیل خلوت‌تر بودن فرودگاه، روند تحویل بار و گذر از گیت سریع‌تر انجام خواهد شد.

 

 

بازه‌های زمانی مختلف را بررسی کنید

گاهی اوقات با چند روز جابه‌جایی تاریخ سفر، می‌توانید تا حد زیادی در هزینه خرید بلیط هواپیما صرفه‌جویی کنید. از این رو، توصیه می‌کنیم وقتی در قیمت بلیط دبی یا سایر شهرها را در سایت فلای تودی می‌بیینید، قیمت‌های چند روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظرتان را بررسی کرده و بلیطی که بهترین قیمت را دارد انتخاب کنید.

در تعطیلات سفر نکنید!

ناگفته پیداست که در ایام تعطیل حجم مسافرت‌ها بسیار بالا است و بلیط هواپیما هم گرانتر دارد. در صورت امکان در این ایام سفر نروید و برنامه خود را به زمانی که افراد کمتری به مسافرت می‌روند، تغییر دهید. در فصل‌های کم سفر، هزینه بلیط هواپیما و حتی رزرو هتل تا حد قابل توجهی کمتر می‌شود. بنابراین با توجه به مقصد مورد نظر خود ارزانترین زمان سفر به آن را پیدا کنید.

با کلاس پروازی اکونومی سفر کنید

کلاس بلیط هواپیما، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آن دارد. بلیط کلاس اکونومی یا اقتصادی، ارزان ترین بلیط هواپیما خارجی است. این کلاس پروازی، با حذف یکسری امکانات لوکس، هزینه بلیط را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بلیط ارزان هواپیما بخرید.

بلیط لحظه آخری بخرید

در شرایطی که مدت کمی تا زمان پرواز باقی مانده و ظرفیت هواپیما تکمیل نشده است، چارترکننده‌های بلیط هواپیما، تخفیف‌های خوبی را برای بلیط‌ های باقی‌مانده در نظر می‌گیرند. خرید بلیط لحظه آخری تا حد زیادی هزینه سفر شما را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند سفر لذت‌بخشی را با هزینه کمتر تجربه کنید.

 البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که در ایام اوج مسافرت و تعطیلات، ممکن است به سختی بلیط لحظه آخری پیدا کنید. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم عضویت در خبرنامه‌های سایت‌ های فروش بلیط را از دست ندهید تا از آخرین تخفیف ‌ها و بلیط ‌های لحظه آخری خبردار شوید.

 

 

تجربه بلیط هواپیما ارزان با فلای تودی

علاوه بر نکاتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، اینکه از کجا بلیط هواپیما می‌خرید، هم بسیار مهم است. خرید از مرجع معتبری که امکان خرید بلیط ارزان هواپیما را معتبرترین ایرلاین ها فراهم کرده باشد، این اطمینان را برای شما ایجاد می‌کند که همیشه با مناسب‌ترین قیمت بلیط بخرید.

فلای تودی مرجع معتبر خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، سفر بی‌دغدغه و لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بلیط هواپیما خارجی قیمت بلیط هواپیما خارجی بلیط هواپیما خارجی ارزان خرید بلیط هواپیما خارجی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بلیط لحظه آخری بلیط هواپیما تا حد زیادی پیدا کنید قیمت بلیط خرید بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون

فرارو- رانا پلاس ارتقایافته جزو ارزان‌ترین سواری‌های تولیدی ایرانخودرو است که در بازار آزاد به طور متوسط ۶۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته ۷۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما که از خط تولید کنار رفته، ۶۶۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

تارا اتوماتیک تیپ V۴، اما گرانقیمت‌ترین سواری داخلی به حساب می‌آید و این یکی یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و فروشنده‌های ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای رقمی نزدیک یک میلیارد و ۴۰ میلیون طلب می‌کنند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. 

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

پنجم اردیبهشت 1403

ششم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

980 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

810 میلیون تومان

810 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 40 میلیون

یک میلیارد و 40 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

710 میلیون تومان

710 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

820 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

990 میلیون تومان

990 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

665 میلیون تومان

665 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر