Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت:امیدواریم با آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی در زمستان سال آینده مشعل گاز در منطقه باجگیران روشن شود و مردم طعم شیرین گرما را حس کنند.

یعقوبعلی نظری افزود: امیدوارم با تلاش مدیران تا دو سال آینده و در قالب طرح تحول روستایی امکاناتی همچون گاز ، آب ،طرح هادی،جاده و خانه بهداشت برای بیش از دو هزار روستای بالای ۲۰ خانوار برسد

وی اظهار کرد:به هر دلیلی ایجاد تفرقه محکوم است و ایجاد سر و صدا باعث بی برکت شدن اقدامات میشود ، به همین دلیل حق نداریم حرفی بزنیم که باعث ایجاد نگرانی و ناراحتی در مردم شود؛از سوی دیگر باید رفتار مسوولان با هم افزایی و تلاش در خدمت به مردم و رفع کمبودها متمرکز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی ادامه داد:رییس جمهور منتخب مردم از راحتی خود صرف نظر کرد و مسوولان استانی نیز همچون او باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و رفع گره از کار مردم لذت بخش ترین نتیجه برای کار یک مدیر باید باشد تا منجر به امید بیشتر در مردم شود.

نظری گفت:جنگ کنونی، جنگ اراده هاست و مسئولین باید با مدیریت جهادی همراه با اراده و تلاش، کارها به نتیجه برسانند و ما به عنوان همسایگان حضرت رضا (ع) باید همه سکنات و رفتارمان بوی رضوی، داشته باشد. 

 همزمان با آغاز اجرای این طرح ، گاز رسانی به ۱۲۵ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۴ هزار نفر جمعیت ،گاز رسانی به ۸۰۰واحد تولیدی و صنعتی، اجرای هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ۱۲۴ هزار انشعاب و ۱۴۴ ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری با مجموع اعتبارات هزارو و ۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در پایانه مرزی باجگیران در جریان آخرین شرایط موجود قرار گرفت. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی شهری استانداری خراسان رضوی خراسان رضوی گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب