Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:25:40 GMT

تسابولوف: چه اشتباهی کردم که زودتر به ایران نیامدم!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۵۱۹

تسابولوف: چه اشتباهی کردم که زودتر به ایران نیامدم!

قهرمان روسی‌الاصل کشتی جهان گفت: برای حضور در ایران با حسن یزدانی ارتباط گرفتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ختاگ تسابولوف دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2014 و مدال نقره مسابقات جهانی 2017 که از ماه گذشته برای پیگیری تمریناتش به ایران آمده و همراه با آزادکاران در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند در مورد اینکه چرا ایران را برای تمرین کردن پیش از مسابقات جهانی بلگراد انتخاب کرده، اظهار داشت: به خاطر اینکه سال‌ها کشتی گرفتم و از اینجا هم شناخت داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران سرمایه و مکتب کشتی دنیاست و هر کشتی‌گیری دوست دارد اینجا باشد. امیدوارم برای کسب آمادگی حضور در  المپیک هم دوباره بتوانم به کشور شما بیایم.

وی که صاحب دوبنده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی صربستان در مسابقات جهانی پیش روس است، ادامه داد: وقتی رئیس فدراسیون صربستان باتوجه به اینکه مسابقات جهانی امسال در خانه ما (صربستان) برگزار می‌شود، از من سوال کرد که کجا می‌خواهی آماده شوی، اولین گزینه‌ام ایران بود چون سالیان سال اینجا کشتی گرفتم. از طریق صفحات مجازی با حسن یزدانی ارتباط گرفتم و او هم جواب داد و با هماهنگی فدراسیون ایران، زمینه حضورم در اینجا مهیا شد. نکته جالب که برایم وجود داشت اینکه همه ارکان فدراسیون و حتی کارمندان خانه کشتی با روی باز از من استقبال کردند و من احساس کردم در خانه خودم هستم.

تسابولوف همچنین گفت: روز اول که آمدم و تمرینات را دیدم، گفتم چه اشتباهی کردم که از روز اول استارت تمرینات نبودم که به آمادگی بیشتری برسم.

وی در خاتمه در مورد شانسش برای کسب مدال مسابقات جهانی بلگراد و حریف ایرانی‌اش نیز تاکید کرد: اگر آمادگی صددرصد داشته باشم فقط برای طلا می‌روم. کشتی‌گیر ایرانی در این وزن (یونس امامی) هم کشتی‌گیر جوانی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی