Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی گفت: روادید دلیل لغو اردوی هانوفر نبود بلکه محدودیت های منایع مالی مشکل ساز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر رسولی رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت تمرینات و اردوی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اظهار داشت: از چند ماه قبل پیش‌بینی کردیم که تیم‌های تفنگ و تپانچه به مسابقات جهانی مصر اعزام شوند و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، حدود ۶۰ ورزشکار و مربی در سه رده سنی بزرگسالان جوانان و نوجوانان در حال حاضر در اردوها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تیراندازی یک رشته پرهزینه است و برای تامین مایحتاج مورد نیاز تمرینات،این هزینه‌ها بعضا بالاتر هم هست. در نظر داشتیم ضمن اعزام تیمی مقتدر به مسابقات مصر، از موضوع پشتوانه سازی نیز غافل نشویم و بتوانیم مستعدین که می‌توانند روزی به عنوان چهره‌های موفق در این رشته معرفی شوند را هم به مسابقات اعزام کنیم که این موضوع می‌تواند یک اتفاق کم نظیر تلقی شود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت اعزام تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه به هانوفر آلمان تاکید کرد: هزینه‌های این اعزام به جهت تامین تجهیزات مورد نیاز حدود 4.5 میلیارد تومان برآورد شد. قرار بود این اعزام قبل از مسابقات مصر انجام شود و از آنجا که مسابقات جهانی در کمتر از دو ماه دیگر برگزار می‌شود، هزینه اعزام به مصر هم زیاد خواهد بود. از طرفی در خصوص محدودیت‌های مالی موجود در جهت تهیه اقلام مورد نیاز با وزارت دفاع و مراجع ذی‌صلاح جلسات خوبی برگزار شد و تفاهم‌هایی انجام شد تا کمبودها را در حد مقدور مرتفع شود‌‌.

وی در ادامه افزود: اقدامات لازم جهت دریافت روادید از کشور آلمان از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و با مبادی مربوطه که یکی از آنها فدراسیون تیراندازی کشور آلمان است همکاری خوبی انجام شد اما به دلیل بحث منابع مالی اعزام لغو شد.

رسولی در ادامه به برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون اشاره کرد و گفت: فدراسیون تیراندازی به عنوان یک فدراسیون المپیکی برنامه‌های بسیار مهمی در سال جاری و سال آینده دارد که از آن جمله می‌توان به حضور در مسابقات آسیایی و جهانی که سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در آن توزیع می‌شود، اشاره کرد. برای این منظور نیاز است دستگاه‌های مرتبط با فدراسیون از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همچنین مجلس شورای اسلامی از تیراندازی حمایت کنند. به گواه آمار منتشر شده از سوی کمیته ملی المپیک، فدراسیون تیراندازی در جمع ۵ فدراسیون مدال‌آور در المپیک قرار دارد و باید حمایت ویژه انجام شود.

رسولی خاطرنشان کرد: انتظار می‌‌رود مجلس شورای اسلامی نسبت به تخصیص بودجه تبصره ۱۴ یک بازنگری داشته باشد و از این فدراسیون ملی و مذهبی به صورت ویژه حمایت کند. ضرورت داشت مجلس شورای اسلامی در ارزیابی‌های خود در مورد رشته‌های المپیکی و غیرالمپیکی دقیق‌تر عمل‌تر می‌کرد تا سهم فدراسیون تیراندازی که مدال طلای المپیک توکیو را کسب کرده، از این تخصیص بودجه صفر نباشد. انشالله تیراندازی در سال‌های آینده هم مانند گذشته و المپیک توکیو برای کشور افتخارآفرینی کند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری ۴ اعزام را انجام دادیم که ماحصل آن کسب ۶ مدال بوده که مدال بیرانوند، ورزشکار نوجوان ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تراپ یکی از این مدال‌های ارزشمند بود. بعد از فوتبال، کشتی، والیبال و هندبال از جمله فدراسیون‌هایی بودیم که بیشترین اعزام و هزینه را داشتیم.

وی در پایان گفت: تیراندازی یک رشته تجهیزات محور است و عمدتا اقلام مصرفی ما خارجی و مستلزم پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد ارزی است و برای تامین هزینه‌ها نیازمند مساعدت‌های لازم هستیم.

 


 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد

تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت فدراسیون کشتی نوشت:

«کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی پوش وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در بازی های المپیک پاریس به شرح زیر اعلام کرد:

نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

2- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.»

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد