Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ادیب رامندی گفت: با افتتاح ۱۲۹ پروژه در هفته دولت برای ۹۰۶ نفر به صورت غیرمسقیم و برای ۶۴۷ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ادیب رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد:  ۱۲۹ پروژه در حوزه‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، صنعتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان بوئین زهرا افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بوئین‌زهرا  برای 906 نفر به صورت غیرمسقیم و برای 647 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت به تفکیک شامل ۱۰۲ پروژه در بخش عمرانی، ۱۶ پروژه در بخش اقتصادی و  ۱۱ پروژه در حوزه فرهنگی - آموزشی است.
وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: افتتاح سیستم آبیاری تحت فشار در گلخانه، پست برق، 6 پروژه در مدارس و فضای آموزشی، چاه آب شرب روستایی، توسعه شبکه انتقال آب و احداث مخازن آب شرب از جمله پروژه‌های هفته دولت است.
  افتتاح 4 واحد مسکن معلولین در هفته دولت

این مسئول اضافه کرد: زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت و سنگ‌فرش معابر روستایی، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی، بوستان‌های شهری، گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی و کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.   وی عنوان کرد: در هفته دولت 4 واحد مسکن معلولین و یک پروژه مسکن مددجویی کمیته امداد افتتاح شده و دو پروژه خطوط تلفن ثابت در شهرها و نواحی صنعتی هم به بهره‌برداری می‌رسد.   ادیب رامندی با اشاره به ضرورت تبیین و تشریح دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها در هفته دولت بیان کرد: با معرفی اقدامات انجام شده مردم نسبت به نظام، انقلاب و مسئولین خوش‌بین می‌شوند.   وی در پایان تاکید کرد: افتتاح و راه‌اندازی طرح‌های مختلف در کشور و معرفی و بازگو کردن دستاوردها، نشان از کارآمدی و پویایی نظام با وجود همه فشارها و تحریم‌های اقتصادی بوده و موجب امیدآفرینی در میان مردم و دغدغه‌مندان نظام و انقلاب می‌شود.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه های هفته دولت شهرستان بوئین زهرا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور