Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اردوان ارژنگ، معاون امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در اختتامیه المپیاد ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: دانشگاه اصفهان و مشهور در زمینه‌های علمی و آموزشی و دارای دانشمندان برجسته است.

وی ادامه داد: همه بدهکار ایثارگران هستیم و برگزاری المپیاد‌ها و جشنواره‌های مختلف برای دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور جبران بخشی از بدهکاری است و از همین رو طرح ملی ضیافت ایثار به دلیل معرفت‌افزایی در مشهد و المپیاد ورزشی پسران نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان به همین دلیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارژنگ در پایان گفت: کانون‌های ایثار قرار است به جبهه مقاومت انقلاب اسلامی تبدیل شوند و به منظور توانمندسازی و روحیه خودباوری دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکیل شده‌اند، امیدواریم همه دانشجویان شاهد و ایثارگر در این کانون‌ها عضو شوند.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: فرزندان شاهد و ایثارگر روحیه فرهنگی و ایثارگری را به نحو شایسته دارا هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده مهم در دوران معاصر شناخته می‌شود و نسل دفاع مقدس، ایثارگری و کار کردن به رسیدن به الگوی اسلامی جامعه را به خوبی اجرا کردند و مسوولیت ما همراهی با نسلی است که قرار است کارهای مهمی انجام دهند.

مقتدایی تصریح کرد: در سطح جهانی توانسته‌ایم در لبه مرزهای دانش کارهای مهمی را انجام دهیم و مسیر چندصد ساله را در چندده سال طی کرده‌ایم و اکنون آمریکایی‌ها دیگر جرئت آوردن ناوهای خود به خلیج فارس را ندارد و به دلیل دستیابی ما به تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی است که می‌تواند خطر آن‌ها را دفع کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس تمام تلاش خود را خواهد داشت تا بیشترین حمایت از مجموعه علمی تربیتی کشور داشته باشد.

دانشجویان شاهد موتور محرکه مباحث فرهنگی باشند

حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: فضای مجازی فرصت‌هایی برای دانشگاه‌ها ایجاد کرد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد و تولید محتوا داشت اما پس از کرونا دانشگاه‌های کشور به نشاط و شادابی نیاز داشت.

وی تصریح کرد: همانطور که در عرصه ورزش می‌توان بر نشاط دانشگاه افزود، در سایر عرصه‌ها نیز این امکان وجود دارد؛ دانشجویان شاهد و ایثارگر باید موتور محرکه مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باشند.

هرسیج خاطرنشان کرد: ایران با تهدیدات زیادی مواجه است، شهدا و ایثارگران به خوبی و بدون هیچ چشم‌داشتی از مرزهای کشور دفاع کردند؛ امروزه نیز تهدیدات زیادی برای کشور وجود دارد و باید در مقابل این تهدید‌ها در عرصه فرهنگی به خوبی ایستادگی کرد.

به گزارش فارس، در پایان این المپیاد ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد با ۱۱۳ امتیاز قهرمان، دانشگاه الزهرا (س) با ۵۷ امتیاز نایب قهرمان و دانشگاه تهران با ۴۷ امتیاز سوم شد، دانشگاه اصفهان نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد ورزش اصفهان حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان دانشجویان شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر المپیاد ورزشی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر

 تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان پلاکارد‌هایی را در دست دارند و خواهان پایان یافتن خشونت در نوار غزه هستند. از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.

 

در حال حاضر، بیش از ۲۰ دانشگاه در آمریکا علیه حملات اسرائیل به غزه تظاهرات می‌کنند و تصاویر این اعتراضات در رسانه‌های دنیا پر بازتاب شده است. در این میان عکسی از یک دختر در تجمع حامیان فلسطین در آمریکا توجه‌برانگیز شده است. این دختر نماد اعتراض برای فلسطین در آمریکا شده است.

دیگر خبرها

  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد