Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:41:36 GMT

واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین در دیلم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۸۰۷

واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین در دیلم

ایسنا/بوشهر همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در دیلم آغاز شد.

 با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت و  منابع استاندار، فرماندار دیلم و جمعی از مدیران اجرایی استانی و شهرستانی عملیات اجرایی واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در دیلم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۵۴ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که شرایط ۱۳ هزار نفر بررسی شده و ۷ هزار نفر افتتاح حساب کرده و ۴ هزار نفر هم آورده مورد نظر را پرداخت کردند. 

 محمود دستغیبی تصریح کرد: پروژه دیلم در ۳۰۰ قطعه به صورت ۴ واحدی اجرا می شود و تاکنون در دیلم ۳۰۰۰  نفر ثبت نام کردند و ۶۷۷ نفر حائز شرایط بوده و ۴۳۶ نفر افتتاح حساب و ۴۳۰ نفر وجه مورد نظر را پرداخت کردند.

به گفته وی، در دیلم زمین برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی را تامین کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت ۳۰۰ قطعه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در دیدار با استاندار لرستان، اظهار داشت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن تأمین ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۰ هزار قطعه سهمیه سال گذشته استان فراهم شده است.

وی گفت: ۱۰ هزار قطعه سهمیه امسال نیز تا پایان خرداد تأمین و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، افزود: مأموریت بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

صالحی، گفت: واگذاری این زمین‌ها ۹۹ ساله بوده و تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیاردریالی با کارمزد پنج درصد دریافت و در تهیه نقشه و نظارت نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان نیز چهارهزار و ۷۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند که دو هزار و ۲۰۰ نفر تأمین زمین شده و در مرحله اجرا هستند همچنین برای روستاهایی که در حریم شهرها هستند توافق تملک زمین شده و تکلیف مابقی افراد متقاضی نیز تعیین و زمین موردنیاز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6100378

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در دیلم و تنگستان برای ساخت مسکن ویلایی
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • واگذاری زمین به هفتاد هزار نفر در کشور
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • واگذاری ۱۰۴۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور