Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز از ساعت ۱۸ در هفته چهارم بوندسلیگا آلمان پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد در ورزشگاه مِوا آرنا مقابل تیم رده پنجمی ماینتس قرار گرفت که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید.

سردار آزمون پس از اینکه در دو مسابقه اخیر تیمش مقابل آگسبورگ و هوفنهایم در ترکیب بایر لورکوزن قرار گرفته بود، در دیدار امروز در جمع ۱۱ بازیکن اصلی حضور نداشت و در دقیقه ۸۳ وارد بازی شد و نتوانست در حضور کوتاهش نمایش قابل توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های لورکوزن را در این دیدار اگزکوئیل پالاسیوس(۲۹) و جرمی فریمپونگ(۳۹)،(۴۱) به ثمر رساندند. تیم لورکوزن با دو اخراجی، بازی را ۹نفره به اتمام رساند.

با این نتیجه بایرلورکوزن با ۳ امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت و در مقابل ماینتس با ۷ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

در دیگر دیدار مهم بوندسلیگا، دورتموند توانست با نتیجه یک بر صفر هرتابرلین را مغلوب کند. تگ گل زنبورها در این دیدار را آنتونی مودست در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. 

دورتموند با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در سوی مقابل هرتابرلین با یک امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد.

در دیگر دیدار نیز یونیون برلین به شگفتی‌سازی خود در این فصل ادامه داد و توانست در زمین شالکه این تیم را با نتیجه ۶ بر یک تحقیر کند. مورتن تورسبی(۶)، شرالدو بکر(۳۶)، یانیک هابرر(۳+۴۵)، شرالدو بکر(۴۶) و اسون میشل(۸۷)،(۹۰) برای میهمان گلزنی کرده و تک‌گل شالکه را ماریوس بولتر از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند. 

یونیون برلین با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در رتبه اول قرار گرفت و در مقابل شالکه با ۲ امتیاز در رتبه ۱۵ ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای امروز بوندسلیگا به شرح زیر است:

لایپزیگ ۲ - ولفسبورگ صفر

ماینتس صفر - لورکوزن ۳

هوفن‌هایم یک - آگسبورگ صفر

هرتابرلین صفر - دورتموند یک

شالکه یک - اونیون برلین ۶

برچسب‌ها فوتبال ایرنا بایرلورکوزن لایپزیگ بوندسلیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا بایرلورکوزن فوتبال ایرنا بایرلورکوزن لایپزیگ بوندسلیگا امتیاز در رتبه قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال