Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم گرامیداشت روز بسیج ادارات و کارمندان که با حضور فرماندهان پایگاه های ادارات و مدیران کل استان در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا در برهه‌های گوناگون بر اصلاح قواعد و چهار چوب‌های حاکم بر نظام اداری تاکید داشته و فرموده اند که مدیریت در کشور باید متدین، انقلابی و کارآمد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر تلاش برای کارآمدی دستگاه‌ها و دوایر دولتی و یادآوری جایگاه نیروی انسانی کارآمد در کشور افزود: شهدا هویت، رسالت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موجب سربلندی ملت ایران هستند، چرا که همه داشته های خود را برای دفاع از کیان این مرز و بوم و آرمان های امام راحل و برای پایداری اسلام کف دست گرفته و در این راه جانفشانی کردند و امروز مسئولان نظام با تاسی به روزهای اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس باید به مردم خدمت کنند.

محمدی اصل ادامه داد: امروز مدیران و مسئولان باید اهداف و آرمان های شهدا، بخصوص وصایای شهیدان والامقام را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، آن ها برای دفاع از میهن اسلامی و ناموس ما از جان خود گذشتند و امروز خدمتگزاران نظام باید برای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کارهای ملت که حق بزرگی بر گردن همه ما داند ، تلاش شبانه روزی انجام دهند.

فرمانده سپاه استان اردبیل تاکید کرد: همه ما باید بدون خستگی و بی وقفه خدمتگذار مردم عزیزمان باشیم و این جز وحدت و همدلی مسئولان و مردم، در کنار هم قرار گرفتن و همچنین در بین مردم بودن مسئولان میسر نخواهد شد.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار سید منصور صمصام حیدری رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: هدف از اجرای این نشست کمک به تحقق دولت اسلامی با افزایش کارآمدی نظام اداری، امید آفرینی و رضایت مندی مردم با بهره گیری از ظرفیت کارمندان و مدیران بسیجی و ایجاد بستر خدمت جهادی اداری است.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس استان اردبیل رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس استان اردبیل رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند