Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجسمه‌سازی که روز پنجشنبه به ایسنا خبر داده بود اثر «جای‌ به جای» او را بدون اجازه‌اش به عنوان مالک مادی و معنوی کار از دانشگاه هنر به نزدیکی برج میلاد تهران منتقل کرده‌اند، اکنون از انتقال کار به مکانی نامعلوم خبر می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست، اثر «جای‌ به جای» از محسن رافعی تنه درختی است که وسط یک گهواره فلزی قرار دارد و دانشجویان می‌توانستند روی آن بنشینند و به نوعی تاب بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این اثر باوجود اینکه محسن رافعی مالک مادی و معنوی آن است و برای دانشگاه هنر ساخته شده است، بدون اجازه صاحب اثر در ابتدا به نزدیکی برج میلاد منتقل شد و پس از گذشت مدت کوتاهی اکنون به محلی نامعلوم منتقل شده است.

خبرنگار تجسمی پس از تماسی با مسئولان برج میلاد تهران، باخبر شد که مسئولان برج میلاد از انتقال این اثر به آنجا آگاه نبوده و هماهنگی در خصوص جاگذاری کار در محوطه برج میلاد صورت نگرفته است و اکنون هم در جریان محل انتقال دوباره کار نیستند.

About Nastooh.ir

اکنون رافعی درباره جابه‌جایی اثر خود به ایران اکونومیست می‌گوید: حدود ظهر به من اطلاع داده شد که اثر «جای به جای» به محلی نامعلوم منتقل شده است. طی توضیحاتی که به من داده شده، گویا به‌واسطه اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده این کار غیرمنطقی توسط دانشگاه هنر، مسئولان برج میلاد با اطلاع از این موضوع از مسئولان دانشگاه خواسته‌اند که اثر را از محوطه برج خارج کند. به همین دلیل اثر من باری دیگر بدون اطلاع و هماهنگی و رضایت من به عنوان صاحب اثر از کنار بلوار منتهی به برج میلاد به مکان نامعلومی منتقل شده است.

او ادامه می‌دهد: واقعا نمی‌دانم چی بگویم! دانشگاه که چندین بار اعلام کرده است که صاحب اثر نیست چگونه به خود اجازه می‌دهد بدون رضایت صاحب و سازنده اثر، آن را به مکانی نامعلوم منتقل کند؟

About Nastooh.ir

دانشگاه هنر در پی اعتراض این مجسمه‌ساز توضیحی ارایه کرده بود که در اینجا می توانید بخوانید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محسن رافعی ، دانشگاه هنر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه هنر دانشگاه هنر برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام

تصاویر منتشرشده صدها هزار قطعه ماهی مرده را در یک مخزن آب طبیعی در استان «دونگ نای» واقع در جنوب ویتنام نشان می‌دهد.

اخیرا بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی ویتنام مانند دیگر نقاط جنوب شرقی آسیا گرمای سوزان و کشنده‌ای را تجربه کرده‌اند. در بسیاری از این مناطق مدارس زودتر از موعد مقرر تعطیل شده‌اند و مصرف برق به شدت افزایش یافته است.

ماهی‌های مرده در بخش‌های وسیعی از مخزن ۳۰۰ هکتاری «سونگ می» غوطه‌ور هستند و بعضی از قایقران‌ها و ماهیگیران آنها را از سطح آب جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش روزنامه‌های محلی، شرکتی که مسئولیت مدیریت این دریاچه را بر عهده داشته است از سال ۲۰۲۴ لایروبی آن را آغاز کرده بود و در نظر داشت برای محافظت از ماهی‌ها از منابع دیگری به آنجا آب منتقل کند.

به گزارش بی بی سی، اما با توجه به تداوم موج گرما، این شرکت مجبور شد آب را به مناطق پایین دستی منتقل کند که این منجر به کاهش سطح آب و در نتیجه مرگ دسته‌جمعی ماهی‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهبود توان تفکیک مکانی دمای سطح با روش محققان دانشگاه تهران
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران