Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ۲۲ ساله سیتیزن‌ها در هر سطحی به هنرنمایی ادامه می‌دهد. 

ارلینگ هالند در جریان برد ۴-۲ منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس، ظرف ۱۶ دقیقه در نیمه دوم موفق به ثبت هت تریک شد. 

طرفداری | بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در اوپتا، میکی کویین مهاجم سابق نیوکاسل، با گلزنی در هر ۶ مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر، رکورددار کمترین تعداد بازی لازم برای رسیدن به ۱۰ گل در آن رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک هالند با به ثمر رساندن ۴ گل طی ۲ بازی آینده، می‌تواند با این رکورد برابری کند. همچنین حالا ۱۳ هت تریک در دوران حرفه‌ای هالند به نام او ثبت شده است: ۱ بار در مولده، ۵ بار در سالزبورگ، ۴ بار در دورتموند، ۲ بار در نروژ و ۱ بار در منچسترسیتی. 

نکته دیگر این که در تاریخ لیگ برتر پس از گذشت تنها ۴ مسابقه، تنها وین رونی (۸ بار در فصل ۱۲-۲۰۱۱) و دیگو کوستا (۷ بار در فصل ۱۵-۲۰۱۴) توانستند بیش از هالند (۶) گلزنی کنند. در تاریخ منچسترسیتی نیز، هالند حالا با رکورد ۶ گل سرخیو آگوئرو طی ۴ بازی ابتدایی‌ لیگ برتری‌اش در پیراهن سیتیزن‌ها برابری کرده است. 

اخبار داغ 

ارزش تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از نگاه ترنسفرمارکت گل گهر سیرجان - سپاهان؛ یک بازی فراتر از سطح لیگ ایران! فرنکی دی یونگ بر سر کاهش دستمزد با بارسلونا مذاکره می کند طلسم 288 دقیقه گل نزدن پرسپولیس شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)