Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:53:02 GMT

گل گهر – سپاهان؛ مسابقه ای که باید تکرار شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۹۲۳۱

گل گهر – سپاهان؛ مسابقه ای که باید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، عبور 19 توپ از خط دروازه ها معدل گل 2.37 را برای هر بازی به ثبت رساند که این معدل امیدوار کننده است. هر چند با استانداردهای جهانی فاصله دارد اما خیلی بهتر از هفته ای است که معدل گل در بازی های لیگ برتر در هر مسابقه به عدد 2 نرسید.

جالب است بدانید معدل گل دیدارهای این هفته را بازی های حساس و مهم بالا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار گل گهر – سپاهان که 4 گل داشت. دو تیم مدعی قهرمانی. دیدار فولاد – تراکتور جدال مدعیان در سایه که این جدال هم پر گل از آب در آمد و 5 بار توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرد که سهم فولاد با هدایت جواد نکونام 3 گل بود.

همشه عادت کرده بودیم کم بودن گل در بازی های حساس را با توجه به اهمیت و استرس بازی توجیه کنیم اما گل گهر و سپاهان نشان دادند در حساس ترین بازی می توان بهترین بازی و تهاجمی ترین بازی را به نمایش گذاشت. برنده این دیدار تماشاگران و آنهایی که این بازی را از تلویزیون دیدند، بودند و البته مسابقات لیگ برتر. لیگ برتر به تکرار چنین بازی هایی نیاز دارد. هم چنین دیدار فولاد – تراکتور که تا لحظه آخر دیدنی بود و این تیم فولاد بود که در ثانیه های پایانی بازی گل سوم را زد و به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.

تماشاگر به استادیوم می آید و پای تلویزیون می نشیند که یک بازی تهاجمی از دو تیم ببیند. با گل های متعدد تا به وجد بیاید. این دینی است که باشگاه ها نسبت به تماشاگران دارند و دقیقا به همین دلیل است که فوتبال تبدیل به جذاب ترین و مهیج ترین رشته ورزشی تبدیل شده و دلیل حضور تماشاگر و اسپانسرها در فوتبال همین است. در فوتبال بازی تهاجمی و رو به جلو است که تماشاگر را به وجد می اورد نه بازی بازی دفاعی. هر چند هیچ کس تیم هایی را که دفاعی بازی می کنند محکوم نمی کند و مورد سرزنش قرار نمی دهد اما به ضرس قاطع می توان گفت پیشرفت هر تیمی در فوتبال تهاجمی است نه فوتبال دفاعی.

معدل گل بازی های لیگ برتر در هر بازی نباید از عدد 2 پایین بیاید و حتی به عدد 3 هم نزدیک شود. این یعنی جذابیت بازی های لیگ برتر و یعنی حضور بیشتر تماشگر دراستادیوم ها. با فوتبالی که دیروز گل گهر به نمایش گذاشت هیچ وقت دیگر استادیوم اختصاصی این تیم خالی از تماشاگر نخواهد شد و از این پس تعداد تماشاگران بیشتری برای حمایت از سپاهان به استادیوم نقش جهان خواهند آمد. امید که تیم های بیشتری مبتنی بر توان با ایده های گل گهر و سپاهان بازی کنند چون فوتبال به چنین بازی هایی نیاز دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر معدل گل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال