Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز این کمیسیون گفت: بخش اول جلسه امروز به بررسی سوال هادی بیگی‌نژاد از وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت هلدینگ پتروفرهنگ و فعالیت‌های آن گذشت.

شریعتی در ادامه گفت: سوال این بود که آیا شان نظارتی وزارت آموزش و پرورش در این حوزه رعایت می‌شود؟ آیا دانش لازم به کار گرفته می‌شود و یا حفظ منابع کشور در این هولدینگ اتفاق می‌افتد؟ همچنین وضعیت حسابرسی و تخلف‌های احتمالی آیا در اشراف وزیر هست یا خیر؟

وی افزود: مقرر شد کمیته‌ای تشکیل شود و این موضوع را پیگیری کنند، لذا سوال به صحن علنی ارجاع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






بیشتر بخوانید :

وزیر آموزش و پرورش: به ثبات اقتصادی رسیدیم/ قیمت دلار از زمان تحریم‌ها بیشتر نشد/ در قیمت برخی اقلام سیر نزولی داشتیم استارت طرح «سوال» از وزیر آموزش و پرورش به علت عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان / چرا معلمان «مهرآفرین» حذف شده اند + متن کامل «سوال»

نماینده مردم تهران در ادامه گفت: بخش دوم جلسه امروز نیز، بحث بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه ۱۴۰۰ در حوزه نفت وگاز بود که در جلسه امروز فقط به تبصره یک پرداخته شد.

شریعتی افزود: هدف از برگزاری این جلسه و جلسات بعدی در این موضوع، آسیب شناسی قانون بودجه و متعاقباً اصلاح موارد آسیب‌زا در بودجه سال آینده از جمله مراقبت‌های لازم و یا دقت نظر در قانونگذاری است.

سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه در آستانه ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت نیز هستیم، تاکید کرد: این جلسات در سیاستگذاری و تدوین برنامه هفتم به دولت کمک می‌کند تا بودجه‌های تنظیمی سال‌های بعد، انطباق بیشتری با برنامه هفتم داشته باشد.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1666935

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه