Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:19:09 GMT

اگر در کرج هستی تعمیر پشت بامت رو به ما بسپار

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۹۴۳۷

اگر در کرج هستی تعمیر پشت بامت رو به ما بسپار

خدمات تعمیر پشت بام در کرج و استان البرز را به ایزوگام پلاس بسپارید. ایزوگام پلاس نماینده فروش اصلی ایزوگام در کرج با قیمت رقابتی و نصاب ایزوگام در کرج و استان البرز با قیمت مناسب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدمات تعمیر پشت بام در کرج و استان البرز را به ایزوگام پلاس بسپارید. ایزوگام پلاس نماینده فروش اصلی ایزوگام در کرج با قیمت رقابتی و نصاب ایزوگام در کرج و استان البرز با قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توضیحات کاملی در خصوص نحوه فعالیت ایزوگام پلاس به شما ارائه می شود.

چرا پشت بام را ایزوگام کنیم؟

امروزه، در ساخت و ساز یکی از دغدغه های اصلی سازندگان عایق بندی ساختمان می باشد تا بتوان آن را در برابر پرتو خورشید، تغییرات آب و هوایی، بارش برف و باران و گذر زمان محافظت کرد. راهکارهای بسیاری از جمله موزاییک یا شیروانی کردن سقف ساختمان، قیرگونی، آسفالت کاری و ایزوگام وجود دارد. اما سوال اینجا است که باید از کدام روش برای ساختمان استفاده کنید؟

ورق های ایزوگام از قیر و فایبرگلاس به علاوه پلیمرها ساخته شده است که برای سقف ها، زیرزمین ها، سازه های زیر زمین، پل ها و سایر سازه ها مناسب هستند. این برنامه برای محافظت از ساختمان های مسکونی و تجاری طراحی شده است. قیر (آسفالت یا زمین زغال سنگ) ماده ای مخلوط است که از مایعات آلی تشکیل شده است که بسیار چسبنده و ضد آب هستند.

ایزوگام نیز نقش حیاتی در پروژه های بازسازی و تعمیر دارند. ساختمان‌ها و خانه‌های قدیمی ممکن است به دلیل طراحی ضعیف و تغییرات در سطح آب‌های زیرزمینی در معرض آسیب قرار بگیرند.

انواع مختلفی از عایق رطوبتی ایزوگام به صورت ورق و مایع وجود دارد اما محبوب ترین آنها ورق رول ایزوگام است. ورق های ایزوگام با نصب سریع و هزینه مناسب یکی از عایق های مهم رطوبتی برای تعمیر پشت بام به حساب می آید.

اما ایزوگام ها با توجه به جنس و برند دارای انواع گوناگونی هستند که در ادامه به معرفی انواع ایزوگام می پردازیم.

 

انواع جنس ایزوگام

نوع اول: غشای پلی پروپیلن یک ماده ضد آب خاص است که از قیر تولید می شود. آنها به شکل رول هستند. هر رول 10 در 1 متر می باشد و مساحت 8.7 متر مربع را پوشش می دهد. این جنس ایزوگام که یک ماده ضد آب بسیار کارآمد و بادوام است در بیشتر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ایزوگام یک ماده ضد آب رایج است که در سقف های مسطح بتونی یا سقف هایی با متراژ کم استفاده می شود. جدا از سقف های بتونی و سقف های کم رنگ، سایر مناطق کاربردی، زیرزمین ها و دیوارهای نگهدارنده می توانند از این نوع ایزوگام استفاده کنند.

نوع دوم: استایرن بوتادین-استایرن (SBS) خانواده ای از لاستیک مصنوعی حاصل از استایرن و بوتادین را توصیف می کند. SBS یک الاستومر پلاستیکی ترمو است که در هنگام مخلوط شدن با قیر، مقاومت در برابر سایش عالی و پایداری طولانی مدت دارد و آن را به یک اصلاح کننده قیر مناسب برای دستیابی به انعطاف پذیری سرد و خاصیت الاستیک تبدیل می کند. این ماده پس از کشش توانایی حفظ شکل خود را دارد و بنابراین در بام های اصلاح شده قیر، پوشش ها، درزگیرها و سنگ فرش در بین سایر برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع سوم: غشای قیر چسبناک (SAM) غشاهای ورق های ضد آب اصلاح شده پلیمری خود چسبنده هستند که روی نوع مختلفی از سقف ها یا پارچه ها لمینت می شوند. با وجود پلی استر یا پلی پروپیلن، SAM می تواند جایگزین غشاهای محافظ سنتی شود. با توجه به خصوصیات خود چسب، مشعل لازم نیست که باعث می شود برنامه برای اپلیکیشن ایمن و آسان شود. ترکیب این ایزوگام قوی با ضخامت کمتر غشای، ردپای کربن و اثرات زیست محیطی را تا 200 درصد در مقایسه با سیستم های سنتی کاهش می دهد.

با نگاهی به خصوصیات و ویژگی های مختلف هر محصول، گاهی اوقات چالش برانگیز است که تعریف کنید کدام یک برای شما یا پروژه خاص توصیه می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم از یک مشاور و کارشناس با تجربه برای تهیه و نصب ایزوگام مثل ایزوگام پلاس استفاده کنید.

خدمات ایزوگام پلاس

در خدمات ایزوگام، شما می بایست نصاب یا پیمانکاری را انتخاب کنید تا با انتخاب ایزوگام صحیح با توجه به نیازهای پروژه، در زمان و هزینه شما صرفه جویی نماید. ما در ایزوگام پلاس بیشتر به دنبال رفع نیاز مشتری با هزینه مناسب و کارایی بالا هستیم. ایزوگام پلاس در حال حاضر به عنوان نمایندگی فروش ایزوگام در کرج و استان البرز (با قیمت رقابتی) و همچنین مجری نصب ایزوگام درکرج و استان البرز مشغول به فعالیت است.  به جز این سرویس ها خدمات آسفالت کاری و قیرگونی در کرج نیز توسط ایزوگام پلاس انجام می شود. ایزوگام پلاس از آماده سازی تا اتمام کار با هزینه مناسب و کمترین زمان در کنار شما است.

 

خدمات ایزوگام مناسب برای رفع مشکلات زیر

افتادگی پایه ها، زیرزمین های مرطوب، بوی نم و کپک ها، و همچنین نم سقف در طبقات انتهایی پشت بام نشانه های رایج مشکل آب هستند که نیاز به توجه دارند. برخی از آنها چند منظوره هستند در حالی که برخی دیگر برای کاربردهای بسیار خاص طراحی شده اند.

اگر در کرج و یا استان البرز ساکن هستید و نیاز به تعمیر و مرمت پشت بام یا استفاده از خدمات ایزوگام دارید، می توانید با ایزوگام پلاس برای انجام، استعلام قیمت نصب ایزوگام در کرج و خرید آن تماس بگیرید.

در ادامه سقف های پشت بام برای ایزوگام کاری به شما معرفی می شود.

خدمات نصب ایزوگام برای مرمت و تعمیر سقف پشت بام

سقف ها بخشی از ساختمان هستند که بیشتر در معرض عناصر شدید مانند نوسان دما، آفتاب، تگرگ، باران یا حتی باد شدید قرار دارند و همه اینها به تدریج به یک سقف به مرور زمان آسیب می رساند. طول عمر یک سقف به نوع مواد مورد استفاده، آب و هوا، جهت گیری و سایر عوامل بستگی دارد. متوسط سقف می تواند در هر جایی از 15 تا 30 سال به طول انجامد، در حالی که میانگین ساختمان بین 50 تا 100 سال به طول می انجامد به این معنی که هر ساختمان در طول عمر خود به حداقل یک تعویض یا تعمیر سقف نیاز دارد.

بیشتر مشکلات نشتی سقف پشت بام ها به دلیل کاربرد نادرست یا نصب اشتباه ایزوگام است. بنابراین، باید از یک پیمانکار بلدکار و باتجربه و دارای آموزش برنامه و پشتیبانی فنی مثل ایزوگام پلاس استفاده کنید.

با ایزوگام پلاس سقف بالاسرت رو بیمه کن

نکته کلیدی برای انجام موفقیت آمیز کار نصب ایزوگام این است که مطمئن شوید که آن را به درستی انجام می دهید. این به معنای استفاده از لایه قیر در صورت لزوم، آماده سازی صحیح و ایزوگام با کیفیت و مهارت نصاب است. هنگامی که به درستی انجام شود، سقف ایزوگام شده می تواند بسیار بیشتر از رقبا دوام بیاورد. پس از استفاده، بازرسی دقیق مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوا، چین و چروک و غیره ای روی سطح آن وجود ندارد تا عمر عایق رطوبتی را تضمین کند.

 

به همین منظور به شما پیشنهاد می شود اگر ساکن کرج یا استان البرز هستید برای انجام خدمات ایزوگام با نمایندگی ایزوگام پلاس در کرج تماس حاصل فرمایید.

شرکت ایزوگام پلاس طیف وسیعی از محصولات ایزوگام، راه حل ها و پشتیبانی عایق رطوبتی در کنار مشاوره حرفه ای و خدمات تخصصی را به مشتریان ارائه می دهد. نمانیدگی عایق رطوبتی ایزوگام پلاس یکی از تامین کنندگان پیشرو و با تجربه عایق رطوبتی در کرج و استان البرز است و می خواهد به شما کمک کند تا سقفی ایمن و غیر قابل نفوذ دست پیدا کنید. تیم ایزوگام پلاس متعهد به ارائه بهترین خدمات، با کیفیت ترین عایق های رطوبتی با کمترین قیمت ایزوگام در کرج است. ایزوگام پلاس به رفاه مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است، بنابراین طیف کاملی از راه حل های تعمیر، نصب و نوسازی پشت بام ها را برای ساختمان شما در نظر دارد.

کار را به کاردانش بسپارید: ایزوگام پلاس .

منبع: دانا

کلیدواژه: کرج و استان البرز تعمیر پشت بام نصب ایزوگام عایق رطوبتی سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما

علی اکبر محرابیان عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح خط تولید «شینه» یا سیم پیچ های ژنراتورهای نیروگاهی و بازدید از شرکت تعمیرات قطعات نیروگاهی ایران در شهرستان فردیس استان البرز افزود: قطعات واحدهای نیروگاهی قدیمی کشور ساخت خارج است که اکنون توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی این قطعات تولید می شود.

وی گفت: امروز با تکیه بر علم و دانش متخصصان صنعت برق کشور و ظرفیت های علمی شرکت های دانش بنیان داخلی بسیاری از قطعات و تجهیزات این صنعت ساخت ایران است.

محرابیان اظهار کرد: امروز ۲ شرکت برق حرارتی و تعمیرات نیروگاهی در کشور پیشتاز هستند و بیشترین قرارداد ها را با شرکت های دانش بنیان داخلی دارند.

وزیر نیرو ادامه داد: قطعاتی که برای اولین بار در کشور با همکاری شرکت های دانش بنیان ساخته شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هرروز با بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان ها شرایط نیروگاههای برق آبی و حرارتی کشور بهتر می شود.

اجرای ۱۸۰ پروژه و اقدام برای عبور از فصل گرما

وزیر نیرو با اشاره به اجرای پروژه های متعدد طی سال گذشته و اوایل امسال گفت: در حال فراهم کردن شرایط برای عبور از پیک فصل گرما هستیم.

محرابیان اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل گرما با تلاش کارکنان وزارت نیرو از سال گذشته ۱۸۰ پروژه و اقدام را در دستور کار قرار دادیم که در بخش های مختلف مانند توسعه نیروگاهها، شبکه ها و اقدامات نرم افزاری مانند مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ما آماده سازی کل نیروگاههای کشور برای تولید حداکثری برق در شرایط اوج مصرف تابستان است؛ به همین منظور برخی از نیروگاههای ما تعمیرات اساسی ، بازبینی و تعدادی هم به استانداردسازی شرایط نیاز دارند که برای تولید حداکثری آماده شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات توسعه شبکه پست ها و خطوط انتقال برق کشور بوده که رفع حبس تولید، اصلاح ولتاژ و استاندارد کردن برق از جمله اقدامات به شمار می رود.

محرابیان گفت: از ۱۸۰ پروژه و اقدام در دستور کار، حدود ۷۵ پروژه در زمینه تقویت شبکه های برق از جمله در استان های البرز، تهران ، مازندران، خوزستان سیستان و بلوچستان است و در این قالب چندین پست ۴۰۰ کیلوولت، ۲۳۰ کیلو ولت ، خطوط انتقال فشار قوی و فوق توزیع را در دست اجرا داریم.

آماده سازی نیروگاهها توسط شرکت تعمیر نیروگاهی ایران

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در فردیس اظهار کرد: این مجموعه نیز نقش اساسی در تعمیر و تامین تجهیزات نیروگاهی کشور دارد.

محرابیان اظهار کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مستقر در فردیس البرز افزون بر تولید و تعمیر قطعات نیروگاههای کشور ، اکنون نیز یک پروژه مهم نیز در زمینه تعمیر ژنراتور نیروگاه رودبار لرستان را در دست اقدام دارد که به زودی آماده می شود.

وی بیان کرد: از آنجا که ما تا پیش از این تجربه کافی برای تعمیر چنین بخش های نیروگاهی را نداشتیم اما با اعتماد و تکیه بر دانش متخصصان داخلی توانستیم تعمیر این ژنراتور را به دست بگیریم و آن را به خوبی پیش ببریم.

محرابیان گفت : در زمان حاضر کار تعمیر سالانه بیشتر نیروگاههای کشور پایان یافته و قرار است تا پانزدهم اردیبهشت ماه جاری تعمیر تمام نیروگاهها کامل شود؛در بخش انرژی های تجدید پذیر و خورشیدی نیز اقدامات خوبی در کشور انجام شده و یا در اجرا است و در تلاش هستیم تا دراین بخش به خودکفایی کامل برسیم.

ساخت نیروگاه در خارج از کشور

وزیر نیرو اظهار کرد: یکی از بخش هایی که بیشترین صادرات خدمات و مهندسی داریم بخش نیروگاهی کشور است که تاکنون نیروگاههای زیادی در خارج کشور اجرا شده ضمن آنکه طی سالهای اخیر نیروگاه های بسیاری از کشورها را تعمیرو بازسازی کرده ایم.

محرابیان بیان کرد:  برای ارتقای صنعت برق کشور  نیاز به چندین آیین نامه  و اقدامات اجرایی داشتیم که همه آنها اجرا شده و تنها تصویب آیین نامه ماده ۱۰ باقی مانده است که انتقال یارانه سوخت از شروع زنجیره به انتهای زنجیره مصرف است ؛ این آیین نامه در نوبت تصویب دولت قرار دارد.

شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مستقر در فردیس در زمینه ساخت و تولید قطعات نیروگاهی از جمله ۱۷ نوع تجهیز نیروگاهی با بیش از هفت هزار قطعه نیروگاهی فعالیت دارد.خط تولید شینه ها یا سیم پیچی ژنراتورهای نیروگاهی با ساخت ماهانه ۳۰۰ دستگاه شینه با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما