Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال کشورمان امشب از ساعت ۲۰ در اولین دیدار در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسلوونی و لهستان برگزار می‌شود، برابر آرژانتین به میدان رفت.

تیم ملی والیبال با ترکیب ابتدایی میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور برابر آرژانتین به میدان رفت، این دومین رقابت دو تیم در یک هفته گذشته بود و شاگردان بهروز عطایی پس از رویارویی با آلبی سلسته در جام واگنر که با برتری ۳ بر ۲ ایران به پایان رسید، این بار در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شاگردان مارسلو مندز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در ست اول نزدیک دنبال شد و دو تیم امتیاز به امتیاز بالا می‌آمدند اما در ادامه این آرژانتین بود که توانست از ایران فاصله بگیرد، ضعف در دفاع در تیم کشورمان سبب شد تا آرژانتینی‌ها که در عملکرد بهتری در حمله و دفاع داشتند، بتوانند در نهایت ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خودش به پایان برسانند و یک بر صفر در ست شماری پیش بیفتتد.

ست دوم را هم آرژانتین  بهتر آغاز کرد و با عملکرد بهتری که در حمله داشت، توانست از همان امتیازهای اول فاصله بیندازد تا جایی که ۱۵ بر ۹ از ایران پیش افتاد، یک فاصله ۶ امتیازی، که کار شاگردان عطایی را بر جبران سخت می‌کرد. در ادامه با ورود مرتضی شریفی به جای امیرحسین اسفندیار سبب شد تا روند بازی ایران بهتر شود.با این حال در ادامه ورق برگشت و تیم کشورمان با استفاده از سرویس‌های خوب و همچنین بهتر شدن دفاع‌های روی تور، با جبران امتیازهای عقب افتاده، ۱۹ بر ۱۷ از آرژانتین پیش افتاد، سرویس‌های میلا عبادی‌پور در این ست برگ برنده ایران برای جبران امتیازهای عقب افتاده بود.

در ادامه این ست اما آرژانتین هم توانست اختلاف را جبران کند و در امتیازهای پایانی پیش بیفتد و ابتکار عمل را در دست بگیرد. رقابت در امتیازهای پایانی نزدیک و فشرده دنبال شد و هیچ کدام از دو تیم خیال پا پس کشیدن نداشتند اما در نهایت این تیم ملی کشورمان که در این ست در سرویس عملکرد قابل قبول‌تری داشت توانست در رالی ست دوم در نهایت با امتیاز مستقیم سرویس شریفی با حساب ۳۰ بر ۲۸ برنده شود تا ایران و آرژانتین در ست شماری یک - یک مساوی شوند.

ست سوم را هم دو تیم در امتیازهای اول نزدیک آغاز کردند اما این تیم کشورمان بود که توانست با استفاده از برتری در خط سرویس که با سرویس های امتیازآور عبادی‌پور و شریفی همراه بود، توانست فاصله را با آرژانتین زیاد کند و یک اختلاف ۶ امتیازی را به وجود بیاورد،به طوری که ایران در حالی به امتیاز  ۲۰رسید که آرژانین روی امتیاز ۱۴ بود.در ادامه این اختلاف امتیاز بیشتر هم شد و تیم کشورمان توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود و در ست شماری ۲ بر یک از آرژانتین جلو بیفتد.

ست چهارم را ایران با توجه به برد دو ست قبلی با روحیه بالاتر، بهتر آغاز کرد و  تیم کشورمان تا امتیازهای میانی ست با اختلاف ۳ امتیاز از آرژانتین پیش بود اما در ۱۰ امتیاز پایانی ست، آرژانتینی‌ها که خودشان را در آستانه شکست در این بازی می‌دیدند، توانستند امتیازهای عقب افتاده را جبران کنند و حتی در امتیاز ۱۹ از ایران جلو بیفتند.عملکرد پر اشتباه بازیکنان ایران مورد اعتراض شدید بهروز عطایی قرار گرفت، اعتراضی که سبب شد ملی‌پوشان در ادامه عملکرد بهتری داشته باشند.

رقابت دو تیم در ست چهارم تا امتیاز ۳۴ ادامه داشت و این آرژانتین بود که توانست در این ست نفس‌گیر ۳۴ بر ۳۲ برنده شود تا دو تیم در ست شماری ۲ - ۲ مساوی شوند و کار برای تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم از همان شروع با رقابت نزدیک و امتیاز به امتیاز دو تیم شروع شد اما در نهایت تیم ملی کشورمان با برتری ۱۹ بر ۲۱ در این ست، در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین به برتری رسید تا مسابقات قهرمانی جهان را با برد آغاز کنیم.

تیم ملی والیبال در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در دومین دیدار  روز دوشنبه از ساعت ۲۰ به مصاف مصر می‌رود.

برچسب‌ها آرژانتین میلاد عبادی پور بهروز عطایی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرژانتین میلاد عبادی پور بهروز عطایی آرژانتین میلاد عبادی پور بهروز عطایی تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال تیم کشورمان عبادی پور دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا