Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@13:49:05 GMT

برد نفس گیر ایران مقابل آرژانتین + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۹۶۷۷

برد نفس گیر ایران مقابل آرژانتین + فیلم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از سد آرژانتین گذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز(شنبه) با برگزاری ۶ دیدار در لهستان و اسلوونی پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۲۰ به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت که در پایان این بازی زیبا و مهیج شاگردان بهروز عطایی در حالی که ست نخست را به شاگردان مارسلو مندز واگذار کردند، اما در ادامه با تغییرات کادرفنی و به ویژه ورود مرتضی شریفی به جای امیر حسین اسفندیار شرایط کاملا به سود ایران تغییر پیدا کرد تا در نهایت ملی‌پوشان والیبال ایران در نبردی ماراتن‌گونه و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم سوم المپیک به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ست‌های این بازی با امتیازهای ۲۲-۲۵، ۳۰-۲۸، ۲۵-۲۰، ۳۲-۳۴ و ۲۱-۱۹ به سود ایران تمام شد تا شاگردان عطایی رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی شیرین و ارزشمند مقابل آرژانتین آغاز کنند و با خیالی راحت به استقبال دو دیدار حساس مقابل هلند و مصر بروند.

بهروز عطایی در این بازی از ترکیب محمد طاهر وادی، میلاد عبادی‌پور، امیر حسین توخته، علی اصغر مجرد، امیر حسین اسفندیار، امین اسماعیل‌نژاد و محمد رضا حضرت‌پور در پست لیبرو استفاده کرد.

در پایان این بازی تماشایی عبادی‌پور با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد تا در کنار ۱۷ امتیازی که امین اسماعیل‌نژاد به دست آورد، نقش مهمی در این پیروزی داشتند. در سوی مقابل کونته و لیما با کسب ۲۰ و ۱۹ امتیاز بهترین بازیکنان آرژانتین بودند.

در سایر بازی‌ها صبح امروز تیم ملی ترکیه با حساب ۳ بر صفر چین را از پیش رو برداشت و در دیدار هم‌گروه‌های ایران تیم ملی هلند با همین نتیجه از سد مصر گذشت. همچنین تونس با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پورتوریکو به برتری دست یافت.

در آخرین دیدارهای روز دوم از ساعت ۲۳ تیم ملی اوکراین رو در روی صربستان قرار می‌گیرد و در دیداری حساس ایتالیا از ساعت ۲۳:۴۵ به مصاف کانادا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران مسابقات جهانی والیبال والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت