Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف از برگزاری مسابقات استعداد‌های برتر توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان‌های سراسر کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر در همایش ملی مدیران کل استان‌ها و روسای فدراسیون‌های ورزشی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: جلسه بسیار خوبی را در حضور دکتر سجادی، معاونین محترم، مدیران کل ستادی، استانی و روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: زمان بسیار خوبی برای برگزاری این همایش پیش بینی شده بود چرا که بررسی آئین نامه هیئت ‌های ورزشی را به اتمام رساندیم و در این نشست نقطه نظرات همکاران، کارشناسان و روسای فدراسیون‌ها را جمع آوری کرده و اصلاحاتی را که پیشنهاد دادند در این نشست‌ مطرح و مقرر شد به مدت یک هفته این آیین نامه مورد بررسی قرار بگیرد.   معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه با بیان اینکه بسیاری از چالش های میان ادارات کل ورزشی و فدراسیون‌ها توسط این آیین نامه مرتفع خواهد شد، گفت: این قانون اشکالات جزیی دارد که با تبادل نظر می توان آنها را با کم ترین اشکال، مصوب و اجرایی کرد.   سید محمد پولادگر در ادامه سخنان خود، توضیحاتی را در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی ارائه کرد و اظهار داشت: روسای محترم نکاتی که مد نظرشان بود را تبیین کردند که گزارشی در این زمینه آماده خواهد شد.   وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه‌ی باشگاه‌داری بیان کرد: همان‌طور که می دانید لایحه نظام جامع باشگاه‌داری که مدت‌ها است مسکوت مانده بود هم اکنون مراحل پایانی اش را در کمیسیون فرهنگی سپری کند.   معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور در هفته ورزش و تربیت بدنی خبر داد و افزود: برگزاری این رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا و با نظر فدراسیون پزشکی ورزشی به تعویق افتاد، ما همزمانی برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزش با هفته دولت را به فال نیک می گیریم. هدف از برگزاری این رویداد، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان‌های سراسر کشور است و امیدوارم این رویداد ملی در سال‌های آتی با شکوه بیشتری برگزار شود.   وی در رابطه با ورزش قهرمانی و دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه در دوران پساکرونا هستیم و‌ حجم مسافرت‌ها بسیار بالا است، برای اولین بار جلسات شورای برون مرزی مان را هر هفته برگزار می کنیم تا سفرهای برون مرزی با نظم، ترتیب و رعایت قوانین انجام شود.   سید محمد پولادگر در پایان با اشاره به فعالیت گسترده در این بخش بیان کرد: در طول یکسال فعالیت وزارتخانه، ۶ هزار و ۱۹۹ نفر به رویدادهای مختلف ورزشی اعزام شدند که در حوزه ورزش بانوان افتخارات بسیاری برای کشورمان بدست آمده که بسیاری از آنها برای اولین بار است. روز گذشته تیم ملی هندبال کشورمان برای اولین بار در بحرین بعد از ۱۶ سال موفق شد جواز حضور در مسابقات جهانی در رده سنی نوجوانان را به دست آورد که نتیجه بسیار ارزشمندی بود.  

منبع: دانا

کلیدواژه: توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری