Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز دانش در دیدار با شماری از مردم شهرستان سرباز اظهار داشت: ۸۹ هزار نفر از جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفری شهرستان سرباز در روستاها سکونت دارند و ارائه خدمات مطلوب به این مردم از ضرورتهای مهم است.

وی بیان کرد: حضور در مناطق روستایی و در جمع مردم و تشریح دستاوردهای انقلاب سبب افزایش ایجاد امید در دل مردم می شود و باید تمام مسوولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سرباز علما و معتمدان را مظهر آرامش، صبر و مهربانی دانست و افزود: خیلی از مسائل و مشکلات شهرستان با توجه به نوع جامعه و جغرافیای روستایی شهرستان توسط علما و معتمدین حل می‌شوند لذا نقش علما و معتمدان بسیار مهم و حیاتی است و عملکرد شایسته آنان باعث انسجام و وحدت در جامعه شده است.

دانش با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها و تشریح عملکرد دولت در سطح استان و شهرستان سرباز، گفت: با وجود برخی کمبودها و مشکلات در سطح استان سیستان و بلوچستان حدود یکهزار پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان در هفته دولت در حال بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: از مجموع طرح های حوزه راهداری استان سیستان و بلوچستان که با اعتباری بالغ بر ۱۹۶۰ میلیارد تومان، ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی و ۲۸۰ کیلومتر راه روستایی در حال بهره‌برداری است در شهرستان سرباز راه‌های روستایی کزور، آبچگی، واپگ، کوهمیتگ در حال ساخت است.
فرماندار سرباز بهره‌برداری سه زمین چمن مصنوعی، افتتاح مرکز دیالیز و رادیولوژی، تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۲، ارتباط پایدار در مرکز شهرستان با استفاده از اجرای فیبر زمینی مسیر پل سرباز تا شهر سرباز، اجرای فیبر زمینی از شهر سرباز تا بخش‌های مینان و نسکند، برقرسانی یک روستای بدون برق در شهرستان سرباز و احداث پست برق سرکور را بخشی از اقدامات دولت در شهرستان سرباز عنوان کرد.

وی با تسلیت ایام محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: قیام امام حسین به خاطر حفظ، پایداری و سربلندی اسلام بود و این بزرگوار با همین هدف و آرمان به شهادت رسیدند.

دانش ادامه داد: همه ی شهدا از صدر اسلام تا کنون، شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی برای حفظ اسلام و آرمان های اسلام شهید شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت فرمانداری سرباز شهرستان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه

در پی تیراندازی افراد معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 تیراندازی افراد معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!