Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امشب _شنبه پنجم شهریورماه_ در دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان به مصاف آرژانتین رفت و در یک بازی نفس گیر با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در ست اول نخستین امتیاز این مسابقه به تیم آرژانتین رسید و رقابت بسیار نزدیک بود و در نهایت آرژانتینی‌ها ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای ست دوم تیم ایران چند امتیاز از حریف خود عقب افتاد، اما در میانه راه جبران کرد و در امتیاز ۱۷ با آرژانتین برابر شد و سپس دو امتیاز دیگر به دست آورد. دو تیم چندین بار دیگر با هم برابر شدند و رقابت جذاب آن‌ها تا امتیاز ۲۸ ادامه یافت تا تیم ایران با سرویس مرتضی شریفی موفق به شکست حریف با امتیاز ۳۰ بر ۲۸ شد و از نظر ست شماری یک بر یک برابر شدند.

در ست سوم تیم ملی والیبال ایران از ابتدا اقتدار خود را به حریف دیکته کرد و با ارائه نمایشی خیره کننده موفق به شکست آرژانتین با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ شد تا در ست شماری دو بر یک پیش بیافتد و انگیزه کافی برای شکست حریف در ست چهارم به دست آورد.

در ست چهارم عملکرد خوب ملی‌پوشان ادامه یافت، هر چند که در این ست افت و خیز امتیازهای دو تیم زیاد بود، اما در نهایت تیم ایران ۳۴ بر ۳۲ مغلوب آرژانتین شد تا دو تیم از نظر ست شماری دو بر دو برابر شوند و کار به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم شاگردان بهروز عطایی ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح نهایی این میدان باشند و دو امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

کد خبر 600246

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران والیبال والیبال ایران فدراسیون والیبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهلبیت در هفته پنجم دور نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، در دیداری تشریفاتی مهمان خود فولاد هرمزگان را شکست داد.

شاگردان سیدعلی اصغر احمدی با این نتیجه در جدول رده بندی ۶ امتیازی شدند و از صعود به لیگ برتر بازماندند. 

مهدی فتحخانی ۲ بار، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمدجواد سنگتراشان گلزنان نماینده قم در این بازی بودند.

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!