Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:18:06 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰ طرح  عمرانی در چمستان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۹۸۵۳

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰ طرح  عمرانی در چمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در راستای پروژه‌های هفته دولت با حضور مسؤولان شهرستانی بیش از ۱۰ طرح، شامل راه روستایی، تبدیل سیم به کابل، خانه محروم، طرح های هادی روستایی، تجهیز چاه کشاورزی و ... در بخش چمستان   شهرستان نور افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان نور در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در بخش چمستان اظهار کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است و باید با عملکرد خود نظام را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر کس در هر بخش مسؤولیتی دارد باید خود و جایگاه خدمتی‌اش را مهم بداند و به آن باور داشته باشد زیرا عملکرد هر یک از افراد پازل آبادانی را کامل می‌کند و موجب تقویت نظام شده، امیدآفرینی می‌کند، اما اگر یک کارمند جز هم عملکرد خوبی نداشته باشد به نظام ضربه می‌زند.

احمد توکلی تصریح کرد: با مهم شمردن جایگاه و ارزش‌گذاری وقت مانند شهدا به مردم، نظام و اسلام خدمت کنیم مانند سلیمانی‌ها و مدافعان حرم و وطن که رفتند تا امنیت داشته باشیم و فرزندان ما در زمین ورزشی که امروز افتتاح شد بی‌دغدغه  ورزش کنند.

وی از اجرای طرح هادی در بیشتر روستاهای شهرستان، رفع مشکل آب شرب، ساماندهی راه های روستایی در برخی از روستاها از جمله روستای شهرک امام خبر داد و  گفت: در محل کلنگ‌زنی خانه محروم در این شهرک  بتن‌ریزی پی ساختمان را متقبل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمین چمستان در آئین کلنگ‌زنی خانه محروم در شهرک امام این بخش اظهار کرد: این خانه محروم برای یک خانواده چهار نفره بی‌سرپر‌ست زیر پوشش که زمین داشتند با کمک خیران و ظرفیت تفاهم‌نامه‌ها احداث می‌شود.

فریبرز نیکوکار افزود: این واحد مسکونی به مساحت ۸۰ متر با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و بلاعوض کمیته امداد و تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمک خیران احداث و در اختیار این خانواده قرار میگیرد.

نعمت‌الله اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز از احداث ۶۰ خانه محروم به کمک بسیج سازندگی خبر داد و گفت: ۲۳ خانه محروم در دست اجرا است که هفت واحد تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر امور برق شهرستان نور نیز در این مراسم از تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار به طول ۲۳ هزار متر و نصب پنج ایستگاه هوایی با قدرت ۱۰۰ کیلو ولت آمپر، تعویض پایه‌های فرسوده و رفع حرائم در راستای اجرای طرح هادی در ۱۲ روستا در سطح بخش چمستان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از دهه فجر تا هفته دولت خبر داد و گفت: امروز طرح‌های تبدیل سیم به کابل در روستاهای بخش  چمستان به طول ۵ هزار متر با هدف تعادل بار، زیبایی بصری و کاهش سرقت سیم و ... بهره‌برداری شده است.

علی‌اکبر ترخان افزود: با مدیریت مصرف برق امسال را بدون خاموشی طی کردیم و خاموشی خانگی نداشتیم مگر حوادثی که با توجه به شرایط جوی در شبکه اتفاق می‌افتاد.

وی گفت: تلاش شرکت توزیع برق برای برقراری برق پایدار و تامین برق جدید و تقویت شبکه فشار ضعیف با تبدیل سیم به کابل است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور نیز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های بخش چمستان اظهار کرد: امسال در ۱۹ روستا ۷۵ هزار متر مربع طرح هادی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اجرا شد که ۱۲ روستا بهره‌برداری و هفت روستا نیز تا پایان شهریور انجام می‌شود.

رضا کاظمی افزود: این طرح‌ها  مشارکتی و اعتبارات در اختیار نماینده، تملک دارایی شهرستان، قیر رایگان، اعتبار ملی و مشارکت دهیاری‌ها و شوراها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان به ویژه بخش چمستان  بیشترین جذب سهمیه قیر را داشتیم، گفت: ۸۰ درصد غیررایگان جذب  شده و دهیاران باید همت کنند تا ضمن بهره‌مندی از آن طرح هادی و آسفالت راه روستایی در بیشتر روستاها اجرا شود.

بخشدار چمستان نیز در این آئین  اظهارکرد:  هفته دولت پیمان مردم و مسؤولان است، مردم خدمتگزاران خود را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می‌دهند و در اجرای پروژه‌ها  کمک می‌کنند.

میثم عبدی افزود: قریب به ۳۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در بخش چمستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که شامل اجرای طرح هادی، زیر سازی و آسفالت، اجرای جدول، طرح سیم به کابل، جابجایی تیر برق، تعویض ترانس، تجهیز چای کشاورزی، احداث دیوار حائل، شن ریزی جاده بین مزارع، روشنایی محور چمستان به آمل  و ...است.

وی گفت: این طرح‌ها مشارکتی و با همت دهیاران، بنیاد مسکن، دستگاه اجرایی و خیران اجرا شده و ادامه دارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، هفته دولت را فرصت خوبی برای همه دولت ها در ادوار مختلف برای ارائه عملکرد مردم دانست و گفت: امروز بین دهیاران و شوراها مسابقه خدمت و عمران برقرار است و این مسابقه و همکاری از برکت نظام است.

ولی الله فرزانه افزود: این ایام یادآور خباثت دشمنان نظام هم است که شهیدان رجایی و باهنر که دردل محرومان جا داشتند را مورد کینه قرار دادند و شهید کردند، اینها همان‌هایی بودند که شعار مبارزه با آمریکا و رژیم پهلوی میدادند ولی خود عامل اسرائیل و آمریکا و موساد شدند و نخبگان انقلاب را در طول انقلاب به شهادت رساندند و در این سال‌ها نیز با ترور دانشمندان و سردار سلیمانی و خباثت خود را کامل کردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مصوبه مجلس به عنوان طرح بهارستان در خصوص تحویل قیر رایگان گفت: برخی گفتند قیر رایگان فساد ایجاد می‌کند اما مجلس تلاش کرد تا قیر رایگان در اختیار روستاها قرار گیرد و این موضوع را پیگیری کرد اما فقط ۴۰ درصد قیر رایگان به طرح‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد توکلی فرماندار نور هفته دولت بهره برداری از پروژه استان مازندران بهره برداری شهرستان نور سیم به کابل خانه محروم قیر رایگان بخش چمستان هفته دولت طرح هادی کلنگ زنی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است