Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف از برگزاری مسابقات استعداد‌های برتر توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان‌های سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در همایش ملی مدیران کل استان‌ها و روسای فدراسیون‌های ورزشی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: جلسه بسیار خوبی را در حضور دکتر سجادی، معاونین محترم، مدیران کل ستادی، استانی و روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمان بسیار خوبی برای برگزاری این همایش پیش بینی شده بود چرا که بررسی آئین نامه هیئت ‌های ورزشی را به اتمام رساندیم و در این نشست نقطه نظرات همکاران، کارشناسان و روسای فدراسیون‌ها را جمع آوری کرده و اصلاحاتی را که پیشنهاد دادند در این نشست‌ مطرح و مقرر شد به مدت یک هفته این آیین نامه مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه با بیان اینکه بسیاری از چالش های میان ادارات کل ورزشی و فدراسیون‌ها توسط این آیین نامه مرتفع خواهد شد، گفت: این قانون اشکالات جزیی دارد که با تبادل نظر می توان آنها را با کم ترین اشکال، مصوب و اجرایی کرد.

سید محمد پولادگر در ادامه سخنان خود، توضیحاتی را در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی ارائه کرد و اظهار داشت: روسای محترم نکاتی که مد نظرشان بود را تبیین کردند که گزارشی در این زمینه آماده خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه‌ی باشگاه‌داری بیان کرد: همان‌طور که می دانید لایحه نظام جامع باشگاه‌داری که مدت‌ها است مسکوت مانده بود هم اکنون مراحل پایانی اش را در کمیسیون فرهنگی سپری کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور در هفته ورزش و تربیت بدنی خبر داد و افزود: برگزاری این رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا و با نظر فدراسیون پزشکی ورزشی به تعویق افتاد، ما همزمانی برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزش با هفته دولت را به فال نیک می گیریم. هدف از برگزاری این رویداد، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان‌های سراسر کشور است و امیدوارم این رویداد ملی در سال‌های آتی با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی در رابطه با ورزش قهرمانی و دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه در دوران پساکرونا هستیم و‌ حجم مسافرت‌ها بسیار بالا است، برای اولین بار جلسات شورای برون مرزی مان را هر هفته برگزار می کنیم تا سفرهای برون مرزی با نظم، ترتیب و رعایت قوانین انجام شود.

سید محمد پولادگر در پایان با اشاره به فعالیت گسترده در این بخش بیان کرد: در طول یکسال فعالیت وزارتخانه، ۶ هزار و ۱۹۹ نفر به رویدادهای مختلف ورزشی اعزام شدند که در حوزه ورزش بانوان افتخارات بسیاری برای کشورمان بدست آمده که بسیاری از آنها برای اولین بار است. روز گذشته تیم ملی هندبال کشورمان برای اولین بار در بحرین بعد از ۱۶ سال موفق شد جواز حضور در مسابقات جهانی در رده سنی نوجوانان را به دست آورد که نتیجه بسیار ارزشمندی بود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پولادگر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود

امتداد - اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی، عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ را بررسی می‌کنند.    

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جلسات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری برگزار می‌شود. دستور جلسات این کمیسیون به شرح زیر است:

 

یکشنبه

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

الف: ارائه گزارش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص اجرای حکم قانونی موضوع بند الف ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

ب: بررسی گزارش لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی اعاده شده از شورای محترم نگهبان

گزارش مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی

دوشنبه

نشست کمیسیون با سازمان توسعه تجارت و نیز بازدید از نمایشگاه اکسپو

سه‌شنبه

بررسی گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ و برنامه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ به همراه بررسی گزارش آثار سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی

چهارشنبه

جلسه هیئت رئیسه کمیسیون در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی./

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی