Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نظامی هلندی که در حال گذراندن دوره ای آموزشی در آمریکا هستند، روز شنبه به وقت محلی در تیراندازی در ایندیاناپلیس زخمی شدند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، صبح شنبه به وقت محلی،  سه کماندوی هلندی در یک حادثه تیراندازی در شهر ایندیاناپولیس مرکز ایالت ایندیانا زخمی شدند.

بر پایه گزارش رسانه های محلی، سه نظامی زخمی شده به بیمارستان منتقل شده اند و حال یکی از نظامیان بسیار وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ها، با اینکه وزرات دفاع هلند اعلام کرده که دو نفر از نظامیان هوشیار بوده و توانستند به پرسش های پلیس پاسخ بدهند اما سخنگوی پلیس ایندیاناپلیس در گفتگو با رسانه ها وضعیت آنان را وخیم گزارش کرده است.

طبق گفته اداره پلیس ، تیراندازی پس از ساعت سه و نیم  بامداد شنبه به وقت محلی در ساختمان مسکونی شماره ۱۰۰ مریدین رخ داده است.

برخی رسانه های محلی، احتمال اینکه نظامی های هلندی پیش از مجروح شدن وارد یک درگیری مسلحانه شده باشند، را دور از ذهن ندانستند اما مقامات هلندی با طفره رفتن از پاسخ به این احتمال، موضوع را به پلیس ایندیاناپلیس ارجاع دادند.

سه نظامی هلندی زخمی شده عضو گارد کماندوهای ارتش هلند و در حال گذراندن یک دوره آموزشی نظامی در آمریکا هستند.

آمریکا و هلند روابط دیرینه ای از جمله در زمینه نظامی با یکدیگر دارند و هلند در سال های اخیر جنگنده‌های اف-۳۵ و پهپاد از آمریکا خریداری کرده است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هلند ، سلاح گرم ، خشونت مسلحانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هلند سلاح گرم خشونت مسلحانه سه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند