Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:18:48 GMT

دولت سیزدهم باعث تقویت اعتماد بین مردم و دولت شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۰۹۳

دولت سیزدهم باعث تقویت اعتماد بین مردم و دولت شد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اعتماد بین مردم و دولت تقویت شده و امید به بهبود امور و وضعیت کشور افزایش یافته است.

تراب محمدی، پنجم شهریورماه، در آیین بهره‌برداری از طرح های آموزشی به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اعتماد بین مردم و دولت تقویت شده و امید به بهبود امور و وضعیت کشور افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکرد اصلی دولت، تصریح کرد: رویکرد دولت مبتنی بر شعار دولت مردمی و ایران قوی است که مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید داشته و تکلیف دولتمردان را سنگین‌تر کرده است.

محمدی، افزود: هدف دولت و مسئولان خدمت به مردم است و مردم خود عملکرد دولت را مقایسه خواهند کرد و قضاوت بر عهده مردم است.

وی گفت: ایران قوی به وجود نمی آید مگر آن که مردم قوی باشد چرا که نظام ما بر مردم تکیه دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، کاهش تعداد شهرهای دچار تنش آبی از ۱۵ شهر به ۷ شهر و بازسازی راه‌های روستایی را ازجمله اقدامات دولت در یک سال گذشته در استان برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دولت سیزدهم تقویت اعتماد مردم و دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم