Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:54:39 GMT

افتتاح و کلنگ زنی 500 میلیارد پروژه عمرانی در دیلم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۲۴۵

افتتاح و کلنگ زنی 500 میلیارد پروژه عمرانی در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم،احمد محمدی زاده شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۳۶ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دیلم افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شد.

استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری اراضی پرورش میگوی در منطقه عامری دیلم، تصریح کرد: ۷۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان که سال‌ها قرار بود در خصوص آنها تصمیم‌گیری شود  با یک فرآیند بسیار منطقی، درست و عادلانه به نحوی که مردم این شهرستان ذی نفع شوند، واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اسناد قراردادی به تعدادی از متقاضیان داده شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی، فرهنگی و ورزشی گفت: این پروژه که به همت خیران در دیلم با اعتبار ۱۵۰ میلیارد توامن احداث خواهد شد.

محمدی زاده همچنین اعلام کرد که ۳۰۰ قطعه زمین به جوانان شهرستان دیلم واگذار شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: در روستای والفجر دیلم یک طرحی به نمایندگی از تمام حوزه  های مخابرات استان بوشهر افتتاح خواهد شد که یک اقدام موثری در تامین ارتباطات و اینترنتی مردم منطقه است.

در این راستا و در ادامه  سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت،  در آیینی با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، فرماندار و مدیران شهرستان دیلم، پروژه سایت 3G به 4G ایرانسل در روستای والفجر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به نمایندگی از پروژه های ارتباطی هفته دولت در استان، افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد محمدی زاده دیلم پروژه افتتاح بوشهر هفته دولت شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان