Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه جنجال‌های سیاسی بر سر توقیف اسناد محرمانه از عمارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و درخواست‌های برای انتشار محتوای این اسناد، رسانه‌ها از بررسی میزان خطر این مسئله خبر دادند.

بر اساس نامه‌ای که خبرگزاری «رویترز» مشاهده کرده، جامعه اطلاعاتی آمریکا خطر بالقوه افشای اسناد کشف شده در ویلای «مار-ئه-لاگو» متعلق به ترامپ در ایالت فلوریدا را ارزیابی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه مورخ روز جمعه توسط «آوریل هِنیز مدیر اطلاعات ملی آمریکا برای «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان و «کارولین مالونی» رئیس کمیته نظارت این مجلس ارسال شده است.

به نوشته رویترز، در این نامه ذکر شده که وزارت دادگستری و اطلاعات ملی آمریکا در حال همکاری برای تسهیل بازبینی در محرمانه‌بودن اسناد کشف شده در جریان این پرونده هستند.

شیف و مالونی بعد از دریافت نامه، در بیانیه‌ای مشترک گفتند از اینکه دولت در حال ارزیابی خسارت ناشی از ذخیره‌سازی نامناسب اسناد طبقه‌بندی شده در مار-ئه-لاگو است، خرسند می‌باشند.

طبق این گزارش، هِینز در این نامه نوشت که روند ارزیابی جامعه اطلاعاتی از خطر بالقوه‌ای که افشای اسناد مربوطه برای امنیت ملی آمریکا دارد را هدایت خواهد کرد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام