Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@21:05:16 GMT

پادکست‌ها هم به توییتر می‌روند!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۲۶۳

پادکست‌ها هم به توییتر می‌روند!

ایتنا - در بازطراحی توئیتر اسپیسز، محتوای صوتی در هاب‌های شخصی‌سازی‌شده توسط تم‌های ویژه‌ای مانند اخبار، موسیقی، ورزش و غیره گروهبندی خواهد شد. کاربران به آسانی به گزیده‌ای از Spaces زنده و ضبط شده، که بر اساس علائقشان شخصی‌سازی شده‌اند، دسترسی خواهند یافت. کمپانی توئیتر در پست بلاگ خود اعلام کرد که گنجاندن پادکست‌ها در پلتفرمش را با تازه‌ترین به‌روزرسانی برای Twitter Spaces آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از زد‌دی‌نت، پادکست‌ها در بخش تجربه صوتی تویئتر در تب Spaces قرار خواهند گرفت. افزودن پادکست‌ها یک ارتقاء طبیعی تب Spaces است. این برگه، که در سال 2020 اضافه شد، به عنوان یک چت‌روم صوتی عمل نموده است.
 
از آن زمان، این تب آپدیت‌های متفاوت بسیاری را به خود دیده است. توئیتر، در صفحه Twitter Spaces، اینگونه توضیح داده است: «ما در حال تست و ساخت علنی این قابلیت با  @TwitterSpacesو بازخوردهای شما بوده‌ایم تا به این ترتیب بتوانیم آن را در مسیری درست قرار دهیم. ما بسیار از روند شکلگیری آن خرسندیم، ولی چیزهای خیلی بیشتری در آینده عرضه خواهد شد از جمله قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید».
 
در این بازطراحی توئیتر اسپیسز محتوای صوتی در هاب‌های شخصی‌سازی‌شده توسط تم‌های ویژه‌ای مانند اخبار، موسیقی، ورزش و غیره گروهبندی خواهد شد. کاربران به آسانی به گزیده‌ای از Spaces زنده و ضبط شده، که بر اساس علائقشان شخصی‌سازی شده‌اند، دسترسی خواهند یافت.
  
توئیتر می‌گوید که می‌دادند که برخی از مباحثات نیاز به 280 کاراکتر دارند، و «نزدیکتر کردن افراد به ایده‌ها، محتوا و تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه و شناخته شده‌شان اهمیتی محوری برای توئیتر دارد، فارغ از اینکه این مباحثات در کجا انجام شوند».
 
افزون بر این، این هاب‌ها دربرگیرنده پرطرفدارترین پادکست‌های جهان خواهند بود. در این خبر آمده است که 45% از افرادی که در آمریکا از توئیتر استفاده می‌کنند ماهانه به پادکست‌ها نیز گوش می‌دهند. توئیتر پادکست‌های منطبق با تعاملات کاربرانش در اپ را به آنها پیشنهاد خواهد داد.
 
اسپیسز و قابلیت پادکست‌ها در حال حاضر در حال گذراندن مرحله آزمایشی است. به زودی گروه منتخبی از شنوندگان انگلیسی‌زبان می‌توانند تب بازطراحی‌شده اسپیسز را چک کرده و درباره کارکرد آن نظرشان را بیان کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پادکست توییتر توئیتر اسپیسز شخصی سازی شده پادکست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال هوادار با ابراز تمایل به حضور در تیم ملی گفت: اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم، خیلی خوشحال می‌شوم ولی نظر قلعه‌نویی مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال هوادار پس از پیروزی برابر نفت و سوپرگلی که در این بازی به ثمر رساند، اظهار کرد: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. همه بازیکنان جنگیدیم و توانستیم خواسته‌های سرمربی را در زمین پیاده کنیم.

او با اشاره به گل‌زنی‌اش در این بازی تصریح کرد: از کادر فنی ممنونم که اعتماد به نفس زیادی به تیم تزریق کردند، همین سبب شد که من هم بتوانم روند خوبی را داشته باشم که امیدوارم ادامه‌دار باشد تا خودمان را در رتبه‌های تک رقمی ببینیم. به نظرم گلزنی من حاصل تلاش تمام تیم است و از تک تکشان ممنونم. 

بازیکن هوادار در خصوص احتمال دعوتش به تیم ملی تاکید کرد: اگر دوباره دعوت شوم، خیلی خوشحال می‌شوم ولی نظر قلعه‌نویی مهم است. در هر صورت برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر بتوانم در برهه‌ای به تیم کمک کنم، چرا که نه!

او با بیان اینکه «دوران خوب و بد فوتبالی در استقلال داشتم،» ادامه داد: تداوم روند خوب را در هوادار برای اولین بار است که تجربه می‌کنم اما در استقلال هم تا قبل پارگی رباط به نظرم روند خوبی داشتم. از کادر فنی ممنونم که باعث می‌شوند روند خوب بازیکن در زمین معلوم شود.

شجاعیان همچنین درباره نقش مسعود شجاعی در پیشرفت هوادار خاطر نشان کرد: در عین حال که با تاکتیک مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم، از لحاظ شخصیتی نیز با او پیشرفت می‌کنیم. مطمئن باشید او و کادر خوبش رفته رفته به جایگاهی که لایقش هستند می‌رسند. ما در کنار هم خوشحالیم و امیدوارم او را در کسوت لژیونر-مربی هم ببینیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • کلاف سردرگم تعیین دستمزد کارگری (پادکست)
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه