Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:26:26 GMT

آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای تشییع آیت‌الله ناصری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۳۶۴

آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای تشییع آیت‌الله ناصری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سرویس حمل‌ونقل عمومی برای تشییع آیت.الله ناصری همراهی لازم و کافی دارد، تمام مجموعه اتوبوسرانی و مسیرهایی که لازم به سرویس‌رسانی است، به صورت ویژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تشییع آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله ناصری را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، مردم اصفهان به این استاد اخلاق مدیون هستند و ایشان حق بسیار بزرگی بر گردن اصفهانی‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر اصفهان به حضور آیت الله ناصری آراسته بود و اکنون فقدان این عالم ربانی ضایعه بسیار بزرگی است، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز یکشنبه مراسم تشییع این عالم ربانی برگزار و در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شود، از روز گذشته تمام مجموعه‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اقدامات لازم را انجام دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری نیز جهت آماده‌سازی محل و مکان خاکسپاری آیت‌الله ناصری و از طرف دیگر روان‌سازی مسائل ترافیکی و رفت‌وآمد مردم در مسیر تشییع اقدامات لازم را انجام داده است.

وی اضافه کرد: خانواده آیت‌الله ناصری مسئولیت اصلی مراسم را برعهده دارند، از این رو در مسیر تشییع، برای برگزاری باشکوه مراسم هرگونه همکاری و همراهی را انجام خواهیم داد.

قربانی گفت: مردم شریف اصفهان قدرشناس این عالم گرانقدر هستند و با حضور گسترده خود نسبت به زحمات آیت‌الله ناصری پاسخی شایسته خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس حمل‌ونقل عمومی برای تشییع آیت‌الله ناصری همراهی لازم و کافی دارد، تمام مجموعه اتوبوسرانی و مسیرهایی که لازم به سرویس‌رسانی است به صورت ویژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 600141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ابوالفضل قرباني نایب رئیس شورای شهر نایب رئیس شورای شهر اصفهان شورای شهر اصفهان حمل و نقل عمومي ایت الله ناصری آیت الله ناصری دولت آبادی درگذشت آیت الله ناصری تشییع آیت الله ناصری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز پیش‌روی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیش‌روی تحمیلی است نه پیش‌روی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد:مناطق حاشیه‌نشین هم‌اکنون بزرگترین مشکل شهر ارومیه است که متاسفانه قابل کنترل نیست.

وی افزود: امروز در بسیاری از مناطق حاشیه‌نشین شهر ارومیه شاهد تولید مسکن حتی با متراژهای بسیار پایین هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به تفکیک زمین‌ها حتی در روستاهای الحاقی به محدوده شهر گفت: امروز شاهد تفکیک زمین‌های الحاقی به محدوده شهر ارومیه با متراژهای بسیار پایین هستیم که در صورت مدیریت نکردن با مشکل مواجه خواهیم شد.

نوروزی تصریح کرد: وقتی نقطه‌ای از شهر به داخل محدوده الحاق می شود، نیاز به ارائه خدمات دارد و اگر پیش‌بینی مدیریتی و برنامه‌ریزی شهرسازی نشود، دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز پیشروی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیشروی تحمیلی است، نه پیشروی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

نوروزی عنوان کرد: مردم از مدیریت شهری خدمات می‌خواهند و متاسفانه با توجه به بروز بعضی از مسائل غیر کارشناسانه مدیریت شهری دچار مشکل شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: ارومیه با توجه به گسترش بی‌رویه باید به سمت‌وسوی طبقات‌سازی و شهرک‌سازی برود و مردم را باید با فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا کنیم.

نوروزی گفت: باید تلاش شود با امکانات کم، بیشترین رضایتمندی شهروندان جلب شود و این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات کافی و رفاهی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: در حاشیه شهر ارومیه شرمنده مردم هستیم و باید در مدیریت نقاط حاشیه‌نشینی به سمت و سوی شهرسازی مدرن برویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خوب زندگی کردن حق مردم است و از این رو دستگاه‌های دخیل در صنعت شهرسازی باید با دست به دست هم دادن و در کنار مدیریت شهری بودن این مشکل را رفع کنند.

کد خبر 749416

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود