Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل توقف فوری درگیری و خشونتها در طرابلس لیبی را خواستار شد.

به نقل از الجزیره، گوترش شامگاه شنبه گفت:​ از همه طرف‌ها و جناح‌ها در لیبی می‌خواهیم برای حل و فصل بن بست سیاسی این کشور وارد گفتگویی واقعی شوند.

دبیر کل سازمان ملل خاطر نشان کرد، از همه طرف‌های لیبیایی می‌خواهیم از توسل به زور و خشونت برای حل اختلاف‌های خود خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل همچنان آماده میانجی گری برای کمک به طرف‌های لیبیایی و ترسیم نقشه راهی برای برون رفت از بحران سیاسی این کشور است.

گوترش افزود: از همه طرف‌های درگیر در لیبی می‌خواهیم از غیر نظامیان محافظت کنند و از انجام هر اقدامی که باعث تشدید تنش‌ها می‌شود، اجتناب ورزند.

در همین حال‏، وزارت بهداشت لیبی شامگاه شنبه اعلام کرد بر اثر درگیری‌های شدید مسلحانه در طرابلس دست کم ۲۳ نفر کشته و ۱۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل لیبی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان