Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:06:36 GMT

کشاورزان بهاری؛ از نذر آب تا ایستادگی پای انقلاب

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۵۱۲

کشاورزان بهاری؛ از نذر آب تا ایستادگی پای انقلاب

روح اله نباتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت آبی شهر همدان گفت: ملت عزیز در هر شرایطی خون دادن، آب دادن و جان دادن برای ملت و انقلاب و ترسی ندارند، فقط منتظر گوشه چشمی اشاره رهبر هستند تا هرچه در توان دارند بدهند.

وی با بیان اینکه در این مسیر، فعالیت‌های جهادی‌ای در شهرستان بهار شکل گرفته است؛ اظهار کرد: عملیات آبرسانی از زمین‌های کشاورزی سطح بهار و روستاهای اطراف با فعالیت جهادی مسئولان و کشاورزان بهاری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه همه داوطلبانه برای کمک به مردم همدان پای کار آمده‌اند و با توجه به فعالیت‌های شبانه روزی تاسیساتی متخصصان، کارگران آب و فاضلاب، برق، بهداشت، کشاورزان و… و. حجم زیادی از کارهای انتقال آب انجام شده است، به حضور و بازدید میدانی زمین‌های کشاورزی در راستای کمک رسانی به آبرسانی چاه‌های آب شهرستان بهار و روستاهای اطراف گنج تپه به همدان اشاره کرد.

وی با تصریح بر اینکه کشاورزانی از این شهرستان آب را نذر امام حسین (ع) کرده‌اند؛ عنوان کرد: کشاورزان زحمتکش بهاری با همکاری و هم یاری خود نشان دادند که همیشه و در همه‌جا پشت نظام و انقلاب بودند و هستند.

نباتی در ادامه صحبت‌های خود به فعالیت‌های تیم‌های اعزامی از استان‌ها و شهرستان‌های دیگری مانند ایلام، سنندج، کرمانشاه و البرز اشاره کرد و گفت: امید است تا با تلاش‌های شبانه روزی، آبرسانی به همدان هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی حجم کاری در این زمینه را بالا و عملیات را بزرگ خواند و گفت: این کار بسیار حجیم و بزرگی است تا منابع پایدار تأمین شود و ما سعی داریم این فاصله را با این چاه‌های کشاورزی و نذر آب پر کنیم.

فرماندار بهار با اشاره به خدمات کشاورزان این شهرستان اظهار کرد: این کشاورزان نه تنها آب را هدیه دادند و چاه‌ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده‌اند، بلکه در عملیات آبرسانی و اتصالات مربوطه نیز پای کار آمده و در تلاش هستند تا عملیات آبرسانی به نحو مناسبی به پایان برسد.

کد خبر 5574669

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بهار فرمانداری بهار آبرسانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر

روز‌های اردیبهشت ماه در استان کردستان جلوه‌های متنوع و زیبا در طبیعت خلق می‌شود و بهترین زمان برای تفریح و گشت و گذار است.

در تصاویر زیر طبیعت بهاری و سرسبز حومه شهر سنندج را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری