Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آیین افتتاح خانه احسان، اظهار کرد: خراسان‌شمالی پایلوت کشوری برای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار خواهد بود تا با کمک‌های وزارت کشور کالبد و جمعیت این مناطق را به سوی توسعه هدایت کند.

وی گفت: هر دستگاه اجرایی متولی استان متناسب با اهداف خود به صورت هدفمند در راستای توانمندسازی محلات کم برخوردار قدم خواهد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در محلات کم برخوردار افزود: به دلیل تراکم جمعیتی در مناطق کم برخوردار، خدمات‌رسانی هم به تبع ضعیف‌تر خواهد بود لذا می‌توان با توانمند کردن افراد این مناطق، عزم و اراده برای توسعه مناطق را به وجود آورد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه پیکره اجتماع باید رشد متوازن داشته باشد، بیان داشت: ایجاد فضای سبز، فضای آموزشی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، توجه به موضوعات اشتغال و امرار معاش باید در محلات کم برخوردار مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محلات کم برخوردار استاندار خراسان شمالی توانمندسازی محلات کم برخوردار محلات کم برخوردار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین