Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زنگنه رئیس اداره ورزش باغملک گفت: در هفته دولت زمین چمن مصنوعی روستای چشمه شیرین در زمینی به مساحت ۳۰ در ۷۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، با حضور جمعی از مسولان شهرستان افتتاح شد.
 
او می گوید: زمین چمن مصنوعی با مساعدت مدیر کل ورزش بنی تمیم و تلاش‌های رضا برون دهیار روستای چشمه شیرین و حمایت و پی گیری عبدالله ایزدپناه نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس به سر انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه گفت: با افتتاح این زمین تمام ورزشکاران به ویژه فوتبال دوستان روستای چشمه شیرین و روستا‌های در رده‌های مختلف سنی از آن بهره‌مند خواهند شد.

 این چمن دارای مرغوبیت، کیفیت بالا و ظاهری زیبا است و جوانان این روستا از زمینی استاندارد برای فعالیت ورزشی برخوردار شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چمن مصنوعی زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد