Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم ملی جودو گفت: مدیریت باید کار را طوری پیش می‌برد که به تعلیق نرسیم و این وضعیت جودوی ما نباشد. حامد ملک‌محمدی، مربی پیشین تیم ملی جودو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون نتایج نمایندگان جودوی ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ اظهار داشت: آن را که عین است، چه حاجت به بیان! جودوی ما کجا بوده و به کجا رسیده؟ قبلاً با قدرت‌های سنتی مثل ژاپن و کره پایاپای مبارزه می‌کردیم و الان جودوی ایران در حد ترکیه و روسیه پائین آمده و باید با کشورهایی مثل عراق دست‌وپنجه نرم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بیان داشت: توان در جودوی کشور بالاست اما مدیریتی نداریم که از آن استفاده کند. مدیریت باید از این پتانسیل بهره بگیرد که کار آن‌هاست اما با این نتایج اخیر، نشان داده شد که وضعیت جودو اصلاً خوب نیست و واقعاً آبروی جودوی ایران در دنیا رفت! به عنوان یک مربی و جودوکای تیم ملی، جوابی ندارم به مردم بدهم. در بازی‌های اسلامی کار خاصی نکردیم ملک‌محمدی درباره اتفاقاتی که پیش آمده، عنوان داشت: هر انتقادی هم که می‌کنیم، یا بیانیه می‌دهند و یا با حکم محرومیت کمیته انضباطی مواجه می‌شویم. ۱۴ حذف از ۱۴ نفر در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی یعنی فاجعه. در تیمی هم کار خاصی نکردیم و کشورهایی را بردیم که در جودو اصلاً محلی از اعراب نداشته‌اند؛ مقابل تیمی هم که حداقل توان جودویی را داشت هم شکست خوردیم.     مربی سابق تیم ملی جودوی کشورمان تصریح داشت: قطعاً تعلیق هم در این افت کیفیت تأثیر زیادی داشته اما یک مدیر قوی باید کاری می‌کرد که اصلاً فدراسیون به تعویق نرسد. مشکل ما که برای امسال و پارسال نیست؛ ویزر هم سال‌هاست در فدراسیون جهانی بوده و هست. مدیریت باید کار را طوری پیش می‌برد که به تعلیق نرسیم و این وضعیت جودوی ما نباشد. ۱۰ سال دیگر هم باید عقب بیفتیم؟ ملک‌محمدی در مورد عدم حمایت فدراسیون از جودوکاها ابراز داشت: اگر مسئولین به داد جودوی ایران نرسند، این رشته با خاک یکسان خواهد شد. ۱۰ سال دیگر هم باید عقب بیفتیم تا به ما رسیدگی کنند؟ در فدراسیون یارکشی رخ می‌دهد و کسانی که جودو اصلاً حالی‌شان نیست، رئیس هیأت شده‌اند و جودوی استان‌شان را به فنا داده‌اند.    این جودوکای سابق تیم ملی در پایان گفت: تهدیدها باید از بین می‌رفت که نرفت و بدتر شد. تعلیق را می‌شد برطرف کرد اما با شاخ‌به‌شاخ شدن با فدراسیون جهانی که نه! مشکل از مدیریت فدراسیون ماست. شرمنده مردم شده‌ایم و با این نتایج به ما می‌خندند. در مسابقاتی این نتایج را کسب کردیم که یک سوم سطح آسیایی هم نیست و نمی‌دانم دیگر چطور باید از حق‌مان دفاع کنیم.   بیش‌تر بخوانید؛   یک اتفاق حیرت انگیز در بازیهای کشورهای اسلامی/ میراسماعیلی: به بانوان جودوکار در قونیه اجازه مسابقه با حجاب را نمی‌دادند!   CAS باز هم رای نداد/ تعویق اعلام رای نهایی پرونده جودو برای هشتمین بار!

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جودوی ایران ملک محمدی باید کار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد

کمیسر کل آنروا گفت، مجموع کمک‌های مسدود شده توسط کشورهای کمک‌کننده به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حال حاضر ۲۶۷ میلیون دلار است.

به گزارش ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا هفته گذشته اعلام کرده بود در مجموع ۴۵۰ میلیون دلار کمک به حالت تعلیق درآمده است.

به نقل از لوریان لوژور، وی در ژنو اعلام کرد به لطف بازگشت برخی از کمک‌کنندگان، کمک کشورهای جدید و موفقیت جمع‌آوری کمک‌های خصوصی، «امروز در وضعیت بهتری نسبت به سه ماه پیش هستیم.»

آنروا که تقریباً همه کمک‌ها به غزه را هماهنگ می‌کند، از زمانی که رژیم صهیونیستی ۱۳ هزار کارمند این آژانس در غزه را به مشارکت در عملیات حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر متهم کرد، دچار بحران شد.

این امر باعث شده است که چندین کشور کمک‌کننده، از جمله ایالات متحده، تمام کمک‌های مالی به آژانس را به حالت تعلیق درآورند و توانایی آن را برای فعالیت در منطقه محاصره شده تهدید کنند، درحالی‌که سازمان ملل درباره قحطی قریب‌الوقوع هشدار داده است.

لازارینی افزود چندین کشور تصمیم گرفته‌اند کمک‌های خود را از سر بگیرند، اما نه همه که نشان می‌دهد «۲۶۷ میلیون دلار» همچنان بلوکه شده است که بیشتر آن به تعلیق کمک‌های آمریکا بستگی دارد.

وی توضیح داد آمریکا به‌صراحت اعلام کرده است که به دلیل ممنوعیت کنگره تا مارس ۲۰۲۵ تعلیق کمک‌ها را حفظ خواهد کرد درحالی‌که بریتانیا و اتریش هنوز تصمیمی نگرفته‌اند. تصمیم سوئیس به‌زودی اعلام خواهد شد.

رئیس آنروا اظهار کرد کشورهای جدید، از جمله الجزایر و عراق، تمایل خود را برای کمک به این آژانس ابراز کرده‌اند و همچنین بیش از ۱۱۵ میلیون دلار در شش ماه از طریق کمک‌کنندگان خصوصی جمع‌آوری‌شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • ۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است