Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:52:32 GMT

افتتاح پروژه‌های آبرسانی سپاه در پارسیان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۷۵۸

افتتاح پروژه‌های آبرسانی سپاه در پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، آیین افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان با حضور فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان برگزار شد.

بنابر این گزارش، پس از ابلاغ سراسری افتتاح پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در سطح هرمزگان توسط مهدی دوستی استاندار هرمزگان، آیین افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان با حضور فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان، بخشدار بخش مرکزی، دهیاران و برخی اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از مسئولین، نخبگان و خبرگان محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته سالمی فرماندار پارسیان، این پروژه‌ها شامل مخزن هزار مترمکعبی روستای بوچیر با جمعیت برخوردار 6 هزار نفر و با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال توسط خیر نیکوکار، همچنین بیش از 10 هزار متر لوله‌گذاری در ۱۶ روستا با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و لایروبی چاه روستاهای میلکی و خوضو با جمعیت برخوردار ۱۲۰۰ نفر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال است که افتتاح مخزن روستای خوضو و میلکی، به نمایندگی از کلیه پروژه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: پارسیان فرماندار پارسیان هرمزگان افتتاح پروژه های آبرسانی سپاه افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان