Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روز گذشته ١٧ کیلومتر آسفالت و روکش و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: آسفالت راه‌های روستایی توی، حسین آباد خانکور، جعفرآباد، گپز، خرق، بام، کلاته سادات، پلنگ دره، فریمان و حسن آباد به طول ۱۴ کیلومتر و با صرف ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ۳ کیلومتر روکش و بهسازی آسفالت محور گراتی - صفی آباد با ۲/۲۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

مشتری گفت: عملیات اجرایی ساختمان پلیس راه اسفراین - سبزوار نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: اجرای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داشته و در مدت ۱۵ ماه به بهره برداری می‌رسد.

مشتری گفت: با توجه به اینکه مجموعه خدوم پلیس راه به طور شبانه روزی در کنار مجموعه راهداری مدیریت ترافیکی را انجام می‌دهند لازم است به جای ساختمان‌های موقت و پراکنده متمرکز، ساختمانی در شأن این عزیزان فراهم کنیم.

کد خبر 5574702

منبع: مهر

کلیدواژه: اسفراین کلنگ زنی پروژه عمرانی اداره کل راهداری خراسان شمالی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که ظهر پنج‌شنبه در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی علی‌رغم مزیت‌های فراوان در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های پیشرفت و آبادانی است.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد تصریح کرد: سکونت تقریباً ۵۰ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها است و به همین دلیل زیرساخت‌های مناسب باید در روستاها ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس یازدهم افزود: ملاک قرار دادن جمعیت به جای میزان توسعه و پیشرفت به ضرر شهرهای در حال توسعه و کوچک و روستاها تمام شد.

قوامی گفت: شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد بیان کرد: طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته دچار رکود شده بود.

کد خبر 6095106

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است