Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید عباس حسینی شامگاه شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر و آغاز پروژه اصلاح هندسی، ساماندهی و بهسازی میدان هزار سنگر در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: تعداد ۱۰۹ پروژه در این شهرستان با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان از سوی دستگاه‌های دولتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تشکیل دولت مردمی ایران قوی حضور افراد با رویکرد جهادی و انقلابی توانسته نقطه امید را در بین مردم ایجاد کند و در مازندران طی این مدت زمان اندک شاهد اتفاقات ویژه بودیم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به رویکرد مردمی دولت با نگاه ویژه جهادی، تصریح کرد: پروژه ایجاد پل روگذر هزار سنگر از ابتدای سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و تا چندی قبل با پیشرفت ۲۵ درصدی روبرو بود ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم در کمتر از ۷ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۲۲ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیش از ۱۹ میلیارد تومان، ۹ پروژه در مدیریت جهاد کشاورزی با ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار، ۱۵ پروژه مخابرات با هزینه ۸۳ میلیارد تومان، شهرداری‌ها با ۹ پروژه و صرف اعتبار۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعداد ۸ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه با استقرار دولت سیزدهم تعداد یک هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبارات یارانه‌دار به بنگاه‌های اقتصادی از خرد تا کلان اختصاص یافت، ادامه داد: در این مدت تعداد ۴ هزار و ۴۲۰ نفر اشتغال ثبتی در سامانه رصد ثبت شده و ۶ هزار مجوز در مدت کوتاه برای فعالیت صادر شد.

وی با اشاره به رشد ۳۸ درصدی صادرات و کاهش ۴ درصدی بیمه بیکاری، خاطرنشان کرد: همه در این شهرستان به دنبال توسعه و رشد شهری هستند و باید دست به دست هم دهند تا آمل آباد و زیبا را شاهد باشیم.

حسینی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه کمبود کارگر حرفه‌ای در آمل، گفت: آمل از شهرهای شاخص مازندران در زمینه تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی، ایجاد اشتغال، صادرات و ارزآوری است.

به گزارش فارس، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان هزارسنگر آمل با اعتبار یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و طول کل پروژه با رمپ‌های طرفین ۴.۵ کیلومتر بوده و طول پل در آن ۲۰۰ متر با ۵ دهانه ۳۰ متری و ۲ دهانه ۲۵ متری است.

نوع سازه پل دال مجوف بتنی بوده و با تعداد ۹۶ شمع، تعداد ۱۲ ستون در هر سمت با ۶ ستون با ۱۵ دستگاه آبراه احداثی بوده است.

عرض مسیر ۲۵.۵ متر در دو مسیر رفت و برگشت با دیوارسازی وزنی رمپ‌های متصل به پل ۵۸۸ متر با ۴ کیلومتر به عرض میانگین ۸ متر تعریض مسیر رمپ‌ها است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران حسینی فرماندار آمل دولت مردمی بهره برداری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر