Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات شکار شاهین ۲۰۲۲ ضمن اشاره به رقابت ۱۸ روزه شرکت‌کنندگان گفت: ایران و روسیه به مقام اول مشترک مسابقات شکار شاهین ۲۰۲۲ دست پیدا کردند. - اخبار استانها -

مسئول برگزاری مسابقات شکار شاهین 2022 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین دوره از مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات چهار کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه، ارمنستان و بلاروس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به نتایج هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی افزود: در این دوره از مسابقات و در رنکینگ آن تیم جمهوری اسلامی ایران و تیم روسیه مشترکا به مقام اول رسیدند.

مسئول برگزاری مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه تیم بلاروس به مقام دوم این دوره از مسابقات رسید، ابراز داشت: تیم ارمنستان نیز به مقام سومی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و تیم‌هایی از هندوستان و پاکستان به عنوان تیم‌های ناظر حضور داشتند. 

‌‌ابراز شگفتی تیم نظامی ارمنستان از پیشرفت پهپادی ایرانانهدام نقاط حساس و حیاتی در رزمایش پهپادی ارتشاخلال هواپایه در ارتباطات پهپادی با موفقیت تمرین شدوی ضمن اشاره به افراد برتر در بخش‌های مختلف مسابقات شکار شاهین 2022 گفت: خلبان برتر از تیم جمهوری اسلامی ایران، تکنسین برتر از تیم روسیه، ورزشکار برتر از تیم روسیه و تیرانداز برتر از تیم ارمنستان انتخاب شد.

انتهای پیام/801

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران پهپادهای ایران جمهوری اسلامی ایران دوره از مسابقات مسابقات شکار شاهین شکار شاهین 2022 ضمن اشاره برتر از تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس