Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز در ۲ روز پایانی هفته گذشته گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف و از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز نیز جلوگیری شد.

سرهنگ حسن‌پور افزود: با افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین از اعمال قانون ۱۴۳ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان دو هزار و ۱۰۳ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۶ نفر در این طرح خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز را از فعالیت‌های دیگر مجموعه انتظامی برای ساماندهی آن‌ها اعلام کرد و گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۲۸ گروه گردشگری در قالب ۳ دستگاه اتوبوس، ۲۱ دستگاه مینی‌بوس شامل ۹۵۲ نفر و ۳ گروه دوچرخه سواری فاقد مجوز شامل ۲۱ نفر در استان جلوگیری شد.

کد خبر 5574709

منبع: مهر

کلیدواژه: تورهای گردشگری حسین حسن پور نیروی انتظامی گیلان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی گردشگری و ورزشی بدون مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است