Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب رقابت‌های فوتبال در هلند، فاینورد در حضور جهانبخش به برتری رسید.
به گزارش آریا، در چارچوب هفته چهارم لیگ هلند، فاینورد به مصاف امن رفت و به برتری 4 بر صفر رسید. در این مسابقه علیرضا جهانبخش مثل همیشه از روی نیمکت کار را آغاز کرد و در دقیقه 84 وارد مسابقه شد و بلافاصله پاس گلِ گل دوم را  داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 دقیقه بعد جهانبخش گل چهارم تیمش را ساخته و پرداخته کرد تا تنها در 10 دقیقه بازی نمایشی درخشان به ثبت رساند و 2 پاس گل به نام خود ثبت کند. فاینورد با این برد 10 امتیازی شد و به صورت موقت راهی صدر جدول شد.
سپری کردن یک فصل سخت و دوری از ترکیب در بیشتر مسابقات منجر به تصمیم علیرضا جهانبخش برای جدایی از فاینورد نشد و این ستاره ایرانی با تصمیم به ادامه همکاری خود با این باشگاه، تاکید کرد که به دنبال تثبیت توانایی‌ها و بازگشت دوباره به دوران اوج با همین تیم است. شروع فصل 23-2022 لیگ اردیویسه هلند برای جهانبخش خیلی خوشایند نبود و او در سه دیدار پیاپی به‌عنوان یار جانشین برای فاینورد به میدان رفت و در هر سه مسابقه فرصت کمی برای نمایش توانایی‌های خود داشت که این روند شنبه شب هم مقابل ایمن برای او ادامه یافت ولی با وجود چنین شرایطی، این ستاره ایرانی یک عملکرد عالی مقابل هواداران‌شان داشت.
تیم فوتبال فاینورد در شرایطی که مثل سه مسابقه گذشته‌اش علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 22:30 شنبه شب در استادیوم د کویپ، یکی از مسابقات هفته چهارم  لیگ اردیویسه را مقابل ایمن برگزار کرد و در نهایت، توانست به برتری 4 بر صفر دست پیدا کند. علیرضا جهانبخش در دقیقه 84 و در شرایطی که فاینورد فقط یک گل به تیم ایمن زده بود، وارد زمین شد که در مدت کوتاه حضورش در زمین، استثنایی کار کرد و توانست یک نمایش عالی داشته باشد.
جهانبخش پس از چرخش 180 درجه‌ای در میانه زمین و این پاس چشم‌نواز زمینه‌ساز گل دوم فاینورد مقابل ایمن شد و نخستین پاس گل فصل خود را داد. صحنه آهسته گل هم نشان داد پاس دیدنی ستاره ایرانی فاینورد در موقعیت آفساید داده نشده و او در زمان مناسب مهاجم تیمش را در موقعیت گلزنی گذاشته است. ستاره ایرانی فاینورد، ثانیه‌هایی پس از ورود به مسابقه، در میانه زمین صاحب توپ شد و با نگاه تیزبینانه و آگاهی محیطی بالا، با یک پاس در عمق استثنایی توپ را از بین سه مدافع ایمن عبور داد و سانتیاگو خیمنز تعویضی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن گل دوم فاینورد را به ثمر رساند.
سه دقیقه پس از این گل، فاینورد بار دیگر دروازه ایمن را باز کرد، اما نتیجه بازی با همین سه گل تمام نشد و درخشش ستاره ایرانی حاضر در زمین کاری کرد تا بازهم سکوهای ورزشگاه د کویپ به وجد بیاید. سانتر دقیق جهانبخش به مقابل محوطه 6 قدم دروازه ایمن شرایطی به وجود آورد تا فاینورد گل چهارم را هم با تاثیرگذاری ستاره ایرانی خود بزند.
علیرضا جهانبخش در دقیقه 1+90 نفوذ تند و تیز و خطرناکی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال زمینی و رو به جلوی دیدنی او را سباستین شیمانسکی با شوت تک‌ضرب زد، ضربه او برگشت داده شد ولی در ریباند با یک ضربه سر توانست گل چهارم فاینورد را بزند. فاینورد در حالی که با یک گل در آستانه برتری قرار داشت، پس از ورود ستاره ایرانی خود و درخشش او توانست به یک برد پُرگل دست پیدا کند و سومین پیروزی خود را در لیگ هلند به دست بیاورد.
تیم فوتبال فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش روی دو گل تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشت، توانست به پیروزی 4 بر صفر دست پیدا کند تا 10 امتیازی شود و موقتاً در صدر جدول لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد. خیمنز در زمان شادی گل به خوبی متوجه شد که بیشترین تاثیر روی گل را چه کسی داشته و به همین دلیل  با اشاره دست، از جهانبخش تشکر کرد. علیرضا جهانبخش که سال گذشته در 27 مسابقه لیگ اردیویسه هلند چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، در دیدار مقابل ایمن که چهارمین حضور تعویضی پیاپی او در فصل جدید بود، توانست روی دو گل تاثیرگذاری داشته باشد و آمادگی خود را برای رسیدن به ترکیب این تیم نشان بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فاینورد جهانبخش علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی لیگ اردیویسه مقابل ایمن پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم

کندری پائز در سال 2025 راهی استمفوردبریج می شود چرا که بر اساس قوانین فیفا حق ندارد که پیش از 18 سالگی از کشورش خارج شود. چلسی برای خرید این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

دانلود (94.8MB)

دیگر خبرها

  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی