Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و به منظور پیگیری وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق با حضور در جلسه این کمیسیون گزارش مبسوطی از وضعیت صندوق، اقدامات انجام شده، چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو ارائه داد.

به گزارش بازارنیوز، بنا بر دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و به منظور پیگیری وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق با حضور در جلسه این کمیسیون گزارش مبسوطی از وضعیت صندوق، اقدامات انجام شده، چالش ها و برنامه های پیش رو ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عامریان در این جلسه که نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات نیز حضور داشتند با اشاره به تاریخچه صندوق بازنشستگی فولاد به تشریح وضعیت صندوق در زمان شروع به کار تیم مدیریتی جدید صندوق پرداخت و با ارائه وضعیت شرکت های تابعه گفت: به لطف خدا و با تلاش مجاهدانه جوانان مومن انقلابی در شرکتها و با تدابیر اتخاذ شده به سمت سودآورشدن شرکتها حرکت می کنیم.

عامریان با اشاره به اقدامات و دستاوردهای مدیریت جدید صندوق در حوزه بازنشستگی گفت: با وجود مشکلات موجود، همیشه نگاه ویژه به تکریم بازنشستگان داشته ایم. تعریف سرفصل بودجه جداگانه برای رفاهیات آنان، افزایش سرانه درمان،حذف فرانشیز ، ارائه سفرهای زیارتی و سیاحتی به بازنشستگان تجهیز و به روز کردن دفاتر امور بازنشستگی و…بعضی از این اقدامات بوده است.


عامریان گفت: با توجه به‌ شرایط اقتصادی بازنشستگان و اهمیت این مقوله، درخواست داریم مجلس به صندوق فولاد نگاه ویژه ای داشته باشد.

نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز گفت : صندوق فولاد یکی از پیچیده ترین صندوق های بازنشستگی است و دلیل انتخاب دکتر عامریان به عنوان مدیرعامل صندوق از سوی دولت توانایی ایشان در رفع مشکلات صندوق است.

وی ضمن بیان اینکه با ارائه متمم بودجه برای سال جاری تاحدودی به صندوق کمک خواهد شد افزود: در بودجه سال آینده اعتبار لازم را برای صندوق فولاد در نظر خواهیم گرفت.

نماینده دیوان محاسبات نیز از آمادگی دیوان برای کمک به حل مشکلات صندوق خبر داد.

وی گفت ادغام شرکت های زیان ده به منظور افزایش بازدهی دارایی ها می تواند یک راهکار عملی برای صندوق بازنشستگی فولاد باشد.

در پایان عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی با تقدیر از گزارش مبسوط و دقیق مدیرعامل صندوق فولاد گفت: صندوق فولاد شرایط خاصی دارد که اطمینان داریم دکتر عامریان و همکارانشان با روحیه جهادی و انقلابی می توانند مشکلات صندوق را رفع نمایند‌.

وی با تقدیر از توجه ویژه صندوق به تکریم بازنشستگان گفت: از هر اقدام صندوق در تکریم بازنشستگان و ارتقای خدمات رفاهی آنها تمام قد حمایت می کنیم .

وی با استقبال از عزم صندوق در فسادستیزی گفت صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت خواری و بریز و بپاش هایی که از قبل بوده به شدت مقابله کرده است.

عامریان پس از این نشست با حضور در محل هیات رییسه مجلس با تعدادی از اعضای هیات رییسه دیدار کرد‌.

گفتنی است معاونان توسعه مدیریت و منابع و فنی و عملیات بیمه ای و مشاور مدیرعامل صندوق در امور مجلس و پیگیری های ویژه در این دیدارها حضور داشتند.

/ برنا

برچسب ها: صندوق بازنشستگی فولاد ، وضعیت صندوق ، چالش‌ها و برنامه‌ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000S20

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد وضعیت صندوق چالش ها و برنامه ها صندوق بازنشستگی فولاد کمیسیون اجتماعی مدیرعامل صندوق وضعیت صندوق صندوق فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است

محمد جواد عسکری گفت: مسائل محیط زیسیت باید جزو اولویت‌های مهم دستگاه‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی باشد، امروز اثرات کم توجهی به این حوزه را با مشکلات به وجود آمده مشاهده می‌کنیم و برای جبران این کم توجهی‌ها لازم است در قالب برنامه حرکت کنیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۲۲۰ حکم مربوط به دستگاه‌های متولی در زمینه قانون هوای پاک وجود دارد که ۲۰ حکم آن اجرا شده، ۶۰ حکم ناقص اجرا شده و بقیه آن تاکنون اجرا نشده اند، ادامه داد: سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی هوا فوت کرده و یا با مشکلات جدی مواجه می‌شوند، دستگاه‌هایی که در زمینه اجرای قانون هوای پاک کم کاری کرده‌اند به عنوان مصداق ترک فعل به دستگاه‌ قضائی معرفی کرده‌ایم.

این نماینده مردم با تاکید بر اینکه راهی جز ایجاد هم افزایی برای اجرای قانون هوای پاک نداریم، عنوان کرد: باید در کشور گفتمان محیط زیستی را ایجاد کنیم و همه عوام و خواص مسائل زیست محیطی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و نظارت های میدانی انجام شده مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه را برطرف کردیم و روند احیای آن امیدی را ایجاد کرده است، گفت: باید مسائل محیط زیست را جدی تر از گذشته ببینیم، درحال حاضر مسائلی از قبیل آلودگی دریاها و دریاچه‌ها با ورود فاضلاب را شاهد هستیم و از سوی دیگر شاهد خشک شدن دریاچه‌های آب شور هستیم که ریزگرد آن ها خسارت زیادی را به همراه دارد.

عسکری با اشاره به اینکه باید مسائل محیط زیستی را به صورت جدی‌تر در کتاب های درسی آورده شود، افزود: واحدهای تولیدی و معادن باید به تعهد خود در زمینه کنترل آلایندگی حاصل از فعالیت عمل کنند. وزارت نفت نیز باید در حوزه زیست محیطی به وظایف خود عمل کند و متاسفانه کم کاری این وزارتخانه پیگیری نشده است.

وی با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تاکید بر اینکه باید حوزه محیط زیست را دانش بنیان کنیم، عنوان کرد: خوشبختانه در مناطق حفاظت شده با اقداماتی که صورت گرفته جمعیت قوچ، میش، کل، بز و گوزن زرد ایرانی درحال افزایش است که جای تقدیر دارد و باید این فعالیت ها باید تقویت و حمایت قانونی شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا هرگونه حمایتی را در زمینه تقنینی از سازمان حفاظت محیط زیست داشته باشیم، ادامه داد: کم بودن نیروی کار و محیط بان در سازمان حفاظت محیط زیست مشکل ساز است و باید هرچه سریع تر این کسری جبران شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، اّ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای کانون های ریزگردها اقدامات جدی و فوری انجام شود، تصریح کرد: در برخی نقاط کشت درخت اکالیپتوس با توجه به رشد سریع ترویج داده شده اما باید توجه شود که این نوع درخت بسیار آب‌بر بوده و موجب از بین رفتن منابع آبی می‌شود.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است